کد خبر : 53752

سازمان لیگ باز هم ادعای استقلال را رد کرد


سازمان لیگ باز هم ادعای استقلال را رد کرد

فریبرز محمودزاده، مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در واکنش به ادعای سرپرست موقت باشگاه استقلال اعلام کرد؛ سازمان لیگ هنوز رسما حکم رشید مظاهری را صادر نکرده است.

به گزارش طرفداری ،در حالی که ساعتی قبل کانال رسمی باشگاه استقلال با پیامی از قول احمد مددی رسما رشید مظاهری را برنده پرونده شکایت تراکتور از این بازیکن اعلام کرد اما ظاهرا سازمان لیگ باز هم ادعای استقلالی ها را قبول ندارد.

 یکی از مسئولان سازمان لیگ مدعی شد هنوز رایی برای این پرونده صادر نشده است و ادعای احمد مددی و باشگاه استقلال را رد کرد. این اولین بار نیست که سازمان لیگ ادعای باشگاه استقلال را در مورد رای این پرونده رد می کند.

یک بار دیگر هم احمد مددی مدعی شده بود رای این پرونده به نفع مظاهری است اما سازمان لیگ مدعی شد هنوز حکم نهایی این پرونده صادر نشده است.

این اتفاقات می تواند دو دلیل داشته باشد یا احمد مددی از رای نهایی این پرونده خبر دارد و در اعلام آن پیش دستی کرده و یا مسئولان سازمان لیگ هنوز بر سر رای نهایی با هم اختلاف نظر دارند.

البته اعلام نشدن رای نهایی نیز از سوی سازمان لیگ بی دلیل و عجیب است و ممکن است مسئولان قصد داشته باشند  با پرهیز از اعلام کردن رای نهای از برخی اعتراضات در امان بمانند.

در هر صورت چیزی نزدیک به 3 ماه است مظاهری به استقلال آمده و هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها