کد خبر : 53682

ماجرای شادی گل مهدی قایدی و شجاع خلیل زاده

ماجرای شادی گل مهدی قایدی و شجاع خلیل زاده

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در تیم ملی بحث استقلال و پرسپولیس نداریم. ما همه یک هدف داریم و زیر پرچم سه رنگ و زیبای ایران بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی کشورمان در حالی موفق به برتری برابر بوسنی شد که دراگان اسکوچیچ سیستم جدیدی برای تیم ایران در نظر گرفته بود. تیم ملی این بار با سیستم ۱-۲-۴-۳ و استفاده از سه مدافع میانی بازی کرد.

در روش جدید، مرتضی پورعلی‌گنجی در مرکز خط دفاع بازی می‌کرد که درسمت چپ خود شجاع خلیل‌زاده و در سمت راست محمدحسین کنعانی‌زادگان را می‌دید. از قضا در این دیدار تدارکاتی که با پیروزی ۲- صفر تیم ایران برابر بوسنی همراه بود هرسه مدافع ما عملکرد خوبی داشتند.

کنعانی‌زادگان هم که به نظر می‌رسد به پختگی کامل رسیده از بهترین‌های تیم ملی بود که تقریباً تمام توپ‌های ارسالی به سمت راست تیم ما و پشت‌ سر صادق محرمی را زد و اجازه نفوذ و گلزنی به مهاجمان بوسنی نداد. با مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در همین ارتباط گپ زدیم که ماحصل آن را می‌خوانید. 

(‌به شوخی) بعد از گل دوم تیم ملی برابر بوسنی اولین بازیکنی که سراغ مهدی قایدی رفت شجاع خلیل‌زاده بود و بعد هم تو! مگر شما پرسپولیسی نیستید؟

شادی پس از گل با قایدی مگر ایراد دارد؟ در تیم ملی بحث استقلال و پرسپولیس نداریم. ما همه یک هدف داریم و زیر پرچم سه رنگ و زیبای ایران بازی می‌کنیم. 

شوخی کردیم. می‌خواستیم ببینیم چه می‌گویی؟

نه واقعاً این حرف‌ها در تیم ملی مفهومی ندارد. چه کسانی که ثابت بازی می‌کنند و چه بازیکنان نیمکت‌نشین همه افتخار می‌کنیم پیراهن تیم ملی را پوشیدیم. این یک آرزو برای هر کسی است که از اول فوتبال را به عنوان ورزش مورد علاقه خود انتخاب می‌کند و تنها تعداد معدودی به آن می‌رسند و قدرش را می‌دانند. 

تیم بوسنی را چطور تیمی دیدی؟ سیامک نعمتی می‌گفت تیمی که یقه هلند و ایتالیا را گرفته تیم بزرگی است اما چند بازیکن اصلی این تیم در بازی با ایران حضور نداشتند. مثلاً آسمیر بگوویچ یا ادین ژکو و...  

فکر می‌کنم ژکو  به کرونا مبتلا شده و شما دیدید گلر جانشین بگوویچ هم چند موقعیت در نیمه اول از جمله یک تک‌ به ‌تک از ما گرفت. این حرف‌ها به نظرم منطقی نیست. تیم ملی بوسنی تیم بزرگی است که کاپیتان آن پیانیچ بازیکن جدید بارسلوناست. 

جواب قسمت اول سؤال ما را ندادی.

بوسنی تیمی منظم و فیزیکی بود که خیلی محکم بازی می‌کرد. بازی دوستانه برای آنها مفهومی نداشت و فکر می‌کنم ما محک خیلی خوبی در این دیدار خوردیم. انجام چنین بازی‌هایی واقعاً به درد تیم ملی می‌خورد و به ما کمک می‌کند. دست فدراسیون فوتبال درد نکند که این اردو و بازی دوستانه مناسب را در نظر گرفتند. 

تیم ملی هر دو دیدار تدارکاتی اخیر خود با دراگان اسکوچیچ را برده است. این بردها همه را امیدوار کرد که در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی‌ هم نتایج بهتری نسبت به گذشته گرفته و به مرحله بعدی صعود کنیم. درست است؟

ما بازی‌های خوبی انجام دادیم و خودمان هم خیلی امیدوار شدیم. آقای اسکوچیچ یک مربی دوست‌داشتنی است که انرژی مثبتی به تیم می‌دهد. او رابطه خیلی خوبی با همه بازیکنان تیم ملی دارد و به خوبی با روحیات بچه‌ها آشناست. 

از تیم ملی که بگذریم پرسپولیس شنبه هفته آینده باید با صنعت نفت آبادان بازی کند. تیمی که فصل گذشته تو گلی تماشایی از فاصله ۳۰ متری به آنها زدی. بعد از آن شوت دیدنی تماشاگران تو را «کنعانی کمپانی» صدا زدند و...  

واقعاً جای هواداران پرسپولیس خالی است. کاش این ویروس ریشه‌کن شده بود و ما باز هم صدای نفس تماشاگران پرسپولیس را در استادیوم آزادی می‌شنیدیم. با این وجود انرژی مثبت طرفداران پرسپولیس را کنار خود و در هر مسابقه‌ای احساس می‌کنیم و برای برد بازی می‌کنیم. آن گل در یادها مانده است اما بیشتر دوست دارم پرسپولیس موفق شود. امیدوارم در این دیدار هر ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها