کد خبر : 53654

نصایح صریح و شوکه کننده علی پروین به معاون اجرایی پرسپولیس

نصایح صریح و شوکه کننده علی پروین به معاون اجرایی پرسپولیس

بعد از اینکه مشخص شد شکوری قرار است به‌عنوان نفر دوم باشگاه مشغول به‌کار شود، این بازیکن اسبق خیلی زود خود را به شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس رساند تا بدین‌ترتیب هم خبر مذاکره‌اش با وزارت برای حضور در پرسپولیس را به‌صورت رسمی اعلام کند و هم از پیشکسوتان باشگاه به‌خصوص علی پروین اجازه حضور در باشگاه را بگیرد، چراکه خوب می‌دانست پیشکسوتان علیه او موضع خواهند گرفت.

به گزارش فرهیختگان ورزشی، البته شنیده‌ها حاکی از آن است که سلطان سرخ‌ها از این خبر که قرار است شکوری به‌عنوان قائم‌مقام به باشگاه پرسپولیس ورود کند، چندان استقبال خوبی نکرده و حتی تا حد زیادی با صحبت‌های خود موجبات دلخوری مدیر جوان این روزهای پرسپولیس را فراهم آورده است.

با اینکه شاید تا امروز هیچ‌کس از برگزاری این جلسه و محتویات آن اطلاعی در دست نداشته باشد اما برخی منابع مطلع در این خصوص به «فرهیختگان» گفته‌اند که علی پروین که به‌شدت از رفتارهای دوگانه وزیر ناراحت و گله‌مند است، با ابراهیم شکوری برخورد خیلی جذابی نداشته است.

طبق شنیده‌ها بعد از اینکه شکوری خبر حضورش در باشگاه را اعلام کرد، علی پروین در جواب به او گفته است: «مبارک باشد اما سوال من این است که تو می‌خواهی به پرسپولیس بروی تا چه کاری را انجام بدهی؟ پرسپولیس این روزها تنها با پول حالش خوب می‌شود. تو برای این مشکل پرسپولیس چه کار می‌توانی انجام دهی؟ جیبت پر است یا اینکه کسی قرار است تو را حمایت کند؟ اگر هیچ‌کدام‌شان را نداری اصلا این کار را انجام نده، چون فقط خودت را خراب می‌کنی!» ظاهرا بعد از این جملات پروین که حسابی شکوری را شوکه کرده بود، این مدیر جوان به سلطان سرخ‌ها امیدواری داده که تلاش می‌کند این مشکلات را به‌نحوی برطرف کند اما باز هم علی پروین زیر بار نرفته و گفته است: «با چه تلاشی می‌خواهی درآمدزایی کنی؟ اینها در صحبت خوب است اما اجرا کردن آن کار راحتی نیست. این را بگویم که بدانی، اصلا در پرسپولیس کسی به تو بازی نمی‌دهد که بخواهی کاری انجام بدهی. پس بهتر است تصمیم درست‌تری بگیری.» 

سلطان قرمزها در پایان جلسه وقتی متوجه شد که شکوری ناامید شده، به معاون جدید باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «اگر حرفی می‌زنم که تو را ناراحت می‌کند به این دلیل است که صلاحت را می‌خواهم و دوست ندارم فردا همه کاسه و کوزه‌ها بر سر تو شکسته شود.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها