کد خبر : 53572

پیش‌بینی بورس در فردا شنبه 24 آبان 99

پیش‌بینی بورس در فردا شنبه  24 آبان 99

در دو روز آخر معاملات هفته گذشته روند عرضه و تقاضا در بازار سهام به تعادل رسید و در روز چهارشنبه شاخص کل بازار سهام صعودی شد، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روند بازار سهام به متغیرهایی مانند نرخ سود بانکی، قیمت دلار و سرمایه خارج شده از بازار بستگی دارد که نرخ سود و بانگی و افزایش قیمت دلار به سیاست‌های بانک مرکزی بستگی دارد. اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

محمد خبری‌زادف کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: فردا احتمالا بازاز سهام مثبت است اما باید برای ادامه این فرایند مثبت به عرضه و تقاضا در بازار سهام فردا دقت کرد.

این کارشناس با بیان اینکه در حال حاضر سیاست‌های بانک مرکزی بیشترین تاثیر بر بازار سهام را دارد گفت: هنوز نرخ بهره بانکی و نرخ بهره بین بانکی تکان نخورده است و از طرفی باید دید سیاست بانک مرکزی در کنترل قیمت دلار چه خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: فعلا دوره اصلاح بازار سهام تمام نشده است و برخی می‌گویند 200 هزار میلیارد از منابع صندوق توسعه به بازار سهام تزریق شده است که این عمل شاخص کل بازار سهام را به صورت مصنوعی مثبت می‌کند و کف‌سازی شاخص کل را به تعویق می‌اندازد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها