کد خبر : 53559

مدافع پرسپولیس بالاخره در تیم ماندنی شد

مدافع پرسپولیس بالاخره در تیم ماندنی شد

با نظر یحیی گل محمدی مدافع چپ‌پای سرخ‌ها به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس که به دلیل جدایی شجاع خلیل زاده در خط دفاع با مشکل کمبود بازیکن روبروست در چند وقت اخیر به دنبال گزینه‌های مختلف برای این پست بود که ظاهراً هرکدام به دلایلی شرایط حضور در جمع سرخپوشان را نداشتند.

از همین رو طی آخرین تصمیم یحیی گل‌محمدی قرار بر این شد که محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس که مدتی قبل به صورت توافقی از این تیم جدا شد به جمع سرخپوشان برگردد و در تمرینات حاضر شود.

گل‌محمدی، انصاری را در فهرست مازاد خود قرار داده بود و اعلام کرده بود نیازی به این بازیکن ندارد ولی حالا در شرایط حال حاضر این تیم که نیاز مبرم به یک مدافع احساس می‌شود و با توجه به محدودیت‌هایی که در جذب بازیکن وجود دارد، سرمربی سرخپوشان با بازگشت انصاری به جمع بازیکنانش موافقت کرده است.

انصاری در این مدت با چند باشگاه لیگ برتری که خواهان به خدمت گرفتنش بودند وارد مذاکره شده بود ولی با هیچکدام به توافق نهایی نرسید تا در نهایت زمینه بازگشتش به پرسپولیس فراهم شود.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد دغدغه پرسپولیس در خط دفاع رفع شود و با حضور انصاری، جلال حسینی و کنعانی‌زادگان تا حد زیادی این تیم از جذب بازیکن جدید در پست دفاع بی نیاز شود.

لازم به ذکر است که انصاری علاوه بر دفاع میانی، توانایی بازی در پست دفاع چپ را هم دارد و نبود جانشین برای سعید آقایی با جدایی محمد نادری هم که دغدغه دیگر پرسپولیس بود تا حدی رفع می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها