کد خبر : 53482

مهلت یک هفته ای برای پرسپولیسی شدن ایمان سلیمی

مهلت یک هفته ای برای پرسپولیسی شدن ایمان سلیمی

مدافع سابق تراکتور برای پیوستن به پرسپولیس ممکن است با مشکل مواجه شود.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس که چند وقتی است درنظر دارد تا ایمان سلیمی، مدافع سابق تراکتور را به خدمت بگیرد، گفته می‌شود باشگاه مذاکرات باب مذاکره با این بازیکن را باز کرده و به این بازیکن مهلتی یک هفته‌ای برای انجام امور مربوط به حل گیر‌های قراردادی‌اش با باشگاه سابقش را داده است.

ایمان سلیمی، مدافع سابق تیم تراکتور که قراردادی سه ساله با این باشگاه داشته، در شرایطی یک فصل به پایان قراردادش باقی مانده بود آن را فسخ کرده است. سلیمی با پرداخت مبلغ مربوط به فسخ قرارداد با سود بردن از بند آزاد سازی حضور در تیم خارجی از این باشگاه جدا شده است.

با این حال بعید است باشگاه تراکتور مجوز حضور او در تیم پرسپولیس را بدهد و باید دید سلیمی قادر خواهد بود شرایط برای این انتقال را فراهم سازد یا خیر.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در مذاکره‌ای که با نماینده این بازیکن داشته فرصتی یک هفته‌ای برای انجام این انتقال داده است.

بعد از جدایی شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال جذب مدافع میانی است و به نظر می‌رسد در صورتی که سلیمی شرایط حضورش در این تیم را فراهم سازد، باید او را خرید جدید این باشگاه دانست.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها