کد خبر : 53475

اولین صحبت های گزینه پرسپولیس پس از جدایی از استقلال

اولین صحبت های گزینه پرسپولیس پس از جدایی از استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی من را نمی خواهند و به یک بازیکن جوان که کوه انگیزه است بی توجهی می شود و خیلی راحت می گویند برو، من هم می روم.

شاهین طاهرخانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص دلایل جدایی ناگهانی اش از استقلال اظهار داشت: در ابتدا می خواهم از کسانی که در این مدت از من حمایت کردند تشکر کنم.

وی افزود: اینکه چرا از استقلال جدا شدم را باید از مسئولان باشگاه و مسئولان فنی تیم سوال کنید. من در این مدت تمرین کردم، در بازی های دوستانه حاضر شدم و همه چیز خوب بود اما به یکباره شاهد تغییر رفتارها شدم. وقتی با کادر فنی صحبت کردم و دلایل تغییر رفتار آنها را پرسیدم گفتند اگر این شرایط را دوست نداری به باشگاه برو و رضایتنامه بگیر!

مدافع استقلال تصریح کرد: وقتی این صحبت را شنیدم باورم نشد، 2-3 روزی در تمرینات تیم شرکت نکردم و به باشگاه رفتم و متوجه شدم باشگاه به من اعلام عدم نیاز کرده است. وقتی من را نمی خواهند و تمایل ندارند که در تیم بمانم، وقتی به یک بازیکن جوان که کوه انگیزه است بی توجهی می شود و خیلی راحت می گویند برو، من هم می روم.

طاهرخانی تصریح کرد: هیچ ادعایی ندارم اما می دانم کوهی از انگیزه هستم.شما مطمئن باشید که من راهم را در جای دیگر پیدا می کنم. در این چند سال که در تیم استقلال حضور داشتم نه دنبال رسانه بودم و نه دنبال فالوور! 

وی ادامه داد: همه بدانند وقتی  جایی من را نمی خواهند من هم 10 برابر نمی خواهم که بمانم. وقتی به من احترام نمی گذارند نمی توانم  چنگ بزنم و شخصیت خودم را زیر سوال ببرم.

مدافع فصل گذشته استقلال یادآور شد: ابتدای همین فصل از باشگاه الشحانیه قطر پیشنهاد داشتم و این باشگاه نامه رسمی برای جذب من زد، در آن زمان آقای سعادتمند اعلام کرد تیم به تو نیاز دارد و تو جوان و سرمایه باشگاه هستی، در اینجا بمان و قراردادت را هم تمدید کن. 

طاهرخانی تاکید کرد: خدا را شکر می کنم که هر وقت به من فرصت رسید کم نگذاشتم، الان هم آنقدر از خودم مطمئن هستم که مطمئن باشید به هر تیمی بروم کار را می گیرم. همانطور که گفتم هیچ ادعایی ندارم ولی عیار بازیکن خوب در بازی بزرگ مشخص می شود، خدا را شکر در بازی های بزرگ مربی از من راضی بود. فصل قبل در بازی با الریان، بازی با الکویت و... برای تیم بازی کردم. از 10 بازی که برای استقلال بازی کردم فقط 1 بازی را باختیم که آن هم مقابل الاهلی بود که پنالتی صد در صد را برای ما نگرفتند.

وی در خصوص اینکه چه تصمیمی برای آینده اش گرفته است عنوان کرد:از شب گذشته هم خیلی ها با من تماس گرفته اند ولی فعلا یکی دو روز صبر می کنم و بعد از آن تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها