کد خبر : 53443

درخواست غرامت سنگین پادوانی از استقلال

درخواست غرامت سنگین پادوانی از استقلال

سرپرست باشگاه استقلال گفت: پادووانی ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار بود اما او در دادگاه CAS درخواست نجومی ۹ میلیون یورو غرامت کرده که مورد تأیید ما نیست.

به گزارش خبرورزشی، احمد مددی در پاسخ به وضعیت پرونده استراماچونی و طلب یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورویی او از استقلال گفت: هنوز حکم پرونده استراماچونی صادر نشده و به دست ما نرسیده است. وقتی این اتفاق افتاد برای آن هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت طلب پادووانی مدافع مصدوم استقلال اظهار داشت:‌ طلب این بازیکن از استقلال ۱۰۰ هزار دلار بوده اما این بازیکن به دادگاه CAS درخواست نجومی ۹ میلیون یورو را داده که مورد تأیید باشگاه نیست.

سرپرست باشگاه استقلال  در مورد دلیل جدایی طاهرخانی از استقلال گفت:‌ مبلغ قرارداد این بازیکن ۷۳۳ درصد رشد کرده در حالی که تعداد بازی‌های این بازیکن فصل گذشته به انگشتان دو دست هم نبوده است.

وی در مورد وضعیت قرارداد رشید مظاهری گفت: او مشکلی برای بازی در استقلال ندارد. 

مددی در مورد انتقاد سیدجلال حسینی از زیر ذره‌بین رفتن قراردادهای پرسپولیس و اینکه به استقلال کاری ندارند، افزود:‌ سیدجلال حسینی می‌تواند به باشگاه بیاید و ببیند که روند نظارت بر پرونده‌های استقلالی‌ها هم وجود دارد و این روند ادامه‌دار است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها