کد خبر : 53429

مدافع استقلال جانشین شجاع در پرسپولیس

مدافع استقلال جانشین شجاع در پرسپولیس

با خارج شدن نام عیسی آل کثیر از لیست بازیکنان پرسپولیس این تیم می‌تواند یک بازیکن لیگ برتری دیگر بگیرد که ممکن است این بازیکن از استقلال باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جدایی شاهین طاهرخانی مدافع میانی آبی پوشان بعد از راضی نشدن بابت تعدیل رقم قراردادش با استقلال شوک بزرگی به این تیم وارد کرد و شوک بزرگ‌تر ممکن است با پیوستن او به پرسپولیس وارد شود.

بعد از آنکه استقلالی‌ها توانستند رضایت محمد نادری مدافع سابق سرخ پوشان را برای حضور در این تیم بگیرند و نادری را آبی پوش کنند، صحبت‌هایی بر سر اقدام تلافی‌جویانه پرسپولیس پیش آمد و حتی سرخ پوشان نیم نگاهی هم به جذب علی کریمی داشتند که در نهایت این بازیکن راهی لیگ ستارگان قطر شد.

همچنین بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، خلا یک مدافع میانی در این تیم کاملاً مشهود است. در حال حاضر پرسپولیس در این پست فقط سید جلال حسینی و حسین کنعانی زادگان را دارد که با توجه به شرایط سنی سید جلال حسینی، قطعاً او قادر به حضور در تمامی دیدارهای پرسپولیس به طور کامل در تمام طول فصل نخواهد بود و بدیهی است که پرسپولیسی‌ها به فکر جذب یک مدافع میانی باشند.

جذب احتمالی شاهین طاهرخانی توسط پرسپولیس به نوعی زدن دو هدف با یک تیر است. پرسپولیسی‌ها با به خدمت گرفتن طاهرخانی هم جانشین مناسبی برای شجاع خلیل زاده پیدا کرده‌اند و می‌توانند جای خالی او را پر کنند و هم می‌توانند انتقال محمد نادری به استقلال را با این انتقال تلافی نمایند.

باید صبر کرد و دید که آیا در آینده این اتفاق خواهد افتاد یا طاهرخانی ترجیح می‌دهد به پیشنهاداتی که از دیگر تیم‌ها دارد پاسخ مثبت دهد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها