کد خبر : 53412

4 گزینه اصلی پرسپولیس شناسایی شدند

4 گزینه اصلی پرسپولیس شناسایی شدند

پرسپولیس به دنبال تقویت خود در دو خط دفاع و حمله است. در این میان رسانه ها اقدام به گمانه زنی هایی در این خصوص کرده اند.

یحیی گل محمدی در آستانه لیگ بیستم و فینال لیگ قهرمانان آسیا با چالش دشوار از دست دادن بازیکنان کلیدی همچون شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر رو به رو شد. بازیکنانی که باید جای خالی آنها پر شود.

رضا قوچان نژاد یکی از گزینه هایی است که مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار دارد. در چند سال اخیر این دست کم دومین بار است که پرسپولیس به سراغ قوچان نژاد می رود. گزینه ای که اگر چه بعید است اما اگر این انتقال قطعی شود پرسپولیس یک شاه ماهی را به تور زده است.

میلاد طاهرخانی مدافع استقلال گزینه دیگر این تیم است. مدافعی که از چند روز پیش نامش در فضای مجازی مطرح شد و دیروز با انتشار خبر فسخ قراردادش با استقلال موضوع پیوستن او به پرسپولیس هم بار دیگر داغ شد.

ایمان سلیمی مدافع جدا شده از تراکتور هم گزینه دیگری است. گزینه ای سایت ورزش سه به آن اشاره کرده و البته افزوده که رضایتنامه ایمان سلیمی برای انتقال به اروپا صادر شده است. به این ترتیب جذب او به پرسپولیس شاید خالی از دردسر نباشد.

پیمان بابایی دیگر گزینه پرسپولیس برای خط حمله است. گزینه ای که به نوشته ورزش سه در لیگ جمهوری آذربایجان عملکرد خوبی داشته و البته اکنون با ماشین سازی قرارداد دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها