کد خبر : 53349

توصیه های حلالی به آل کثیر و شجاع

توصیه های حلالی به آل کثیر و شجاع

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنی مثل آل‌کثیر حتی نمی‌داند در یک بازی مهم خوشحالی‌اش چه عواقبی می‌تواند داشته باشد هر چند سوءنیت نداشت اما از حرکت او برای کشاندن چشم‌هایش سوءبرداشت شد.

به گزارش فارس، بازی اول پرسپولیس مقابل سایپا منجر به تحلیل هایی میان منتقدان و حتی پیشکسوتان پرسپولیس از شرایط جدید این تیم شده است. اسماعیل حلالی هم در این باره به نکته‌هایی اشاره کرد که در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس در خط دفاعی برای جایگزینی سیدجلال و کنعانی‌زادگان تنها احسان حسینی را دراختیار دارد که او هم بازیکن جوانی است و چندان به کار گرفته نشده. اعتقاد دارم احسان هم نمی‌تواند خیلی به تیم کمک کند زیرا پست دفاع وسط فوق العاده حساس است واگر قرار باشد یک جوان را در این پست به کار بگیریم باید سه چهار بازی در لیگ برتر را داشته باشد.

*همین عبدی کارش را از ده دقیقه بازی کردن در این تیم شروع کرد و این نبود که از همان اول ثابت بازی کند. از نظر من نباید از وی به عنوان مهاجم اصلی تیم استفاده کنیم اما متأسفانه برخی موارد در فوتبال حوادثی مانند ماجرای آل‌کثیر رخ می‌دهد که کادرفنی مجبور می‌شود از یک جوان بیست و یک ساله به عنوان مهاجم اصلی‌اش استفاده کند.

*متأسفانه در پرسپولیس مشاوری که کنار بازیکنان باشد و روی مسائل حاشیه‌ای و داوری تمرکز کافی داشته باشد وجود ندارد. بازیکنی مثل آل‌کثیر حتی نمی‌داند در  یک بازی مهم خوشحالی‌اش چه عواقبی می‌تواند داشته باشد هر چند سوءنیت نداشت اما از حرکت او برای کشاندن چشم‌هایش سوءبرداشت شد. متأسفانه کشور ما هم در شرایطی قرار گرفته که همه به دنبال برداشتهای منفی از آن هستند. برای محروم کردن او دست روی جزئی‌ترین مسائل گذاشته و با کوچکترین حرکت، ایرانی‌ها را محروم می‌کنند. آل‌کثیر هم با بهره‌ گرفتن از مشاوران در انجام دادن این خوشحالی مقابل تیم ازبکستانی دقت می‌کرد که اکنون خودش و تیمش را گرفتار این مصیبت نکند.

*اعتقاد دارم کمال کامیابی‌نیا مانند شجاع خلیل زاده اخطارهای بی‌دلیل زیادی می‌گیرد و روی این موضوع بحثی وجود ندارد که باید به وی آرامش بدهیم تا در بازی حساس چنین اقدامی نکند. با توجه به اینکه کامیابی‌نیا کارت زرد داشت نیمکت‌نشین‌های تیم سایپا در صحنه‌ای اخراج وی سر داور ریختند و وی بدون اینکه صحنه را نگاه کند کارت زرد دوم را به کمال نشان داد و این بازیکن را اخراج کرد. اگر در پایان این دو سال مبلغ قراردادش مدنظر وی نبود از تیم جدا شود. فوتبالیستی که قرارداد می‌بندد باید به آن تعهد داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها