کد خبر : 53316

واریز پول اضافه به حساب سرمربی سابق استقلال!

واریز پول اضافه به حساب سرمربی سابق استقلال!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:وینفرد شفر باید ما بقی پول واریزی ما را برگرداند، چون پول اضافه به حساب او واریز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ما خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم تا هفته اول لیگ پنجره نقل و انتقالاتی باز شود، اما شفر همکاری لازم را با ما نداشت و هفته اول بدون بازیکنان جدید به مصاف مس رفسنجان رفتیم. خدا را شکر که تیم توانست نتیجه خوبی بگیرد.

نظری افزود: تمام پول شفر را هفته گذشته واریز کرده بودیم، اما او حاضر نشد دریافتی تاییدیه پول را بدهد. بیش از طلب شفر به حساب او پول واریز کردیم. چند ده هزار دلار پول اضافه به حساب شفر واریز شده است.

او گفت: مبلغی را شفر مدعی بود که کامل واریز نشده است. وکیل او تایید نمی‌کرد و به همین منظور پول اضافه ریختیم و در تلاش هستیم پس بگیریم. ما تاییدیه شفر را اکنون داریم و تاییدیه و نامه‌ها به فیفا رفته و احتمالا امروز تا فردا مشکل حل می‌شود و دوشنبه هفته جاری قرارداد‌ها را ثبت می‌کنیم.

حجت نظری گفت: زمانی که مدیر عامل برکنار شد فقط ۷۰۰ میلیون تومان در حساب باشگاه بود و هر کدام از اعضا میلیارد‌ها تومان پول تعهد دادیم و سفته امضا کردیم و پول قرض کردیم تا بدهی‌ها پرداخت شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها