کد خبر : 53275

سرمربی پرسپولیس به دنبال جانشین عیسی آل کثیر

سرمربی پرسپولیس به دنبال جانشین عیسی آل کثیر

لیگ قهرمانان آسیای امسال برای پرسپولیس علاوه بر شیرینی صعود به فینال، نوید ظهور یک مهاجم شش دانگ را ترکیب این تیم داشت.

عیسی آل کثیر در همان حضور کوتاه مدت خود در ترکیب پرسپولیس نشان داد که یک مهاجم نوک فرصت شناس است و می تواند برای هر دروازه ای خطر آفرین باشد.

اما تصمیم عجیب و سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب شد تا عمر این درخشش کوتاه باشد و حالا پرسپولیس به دنبال جانشینی برای عیسی آل کثیر محروم است.

آل کثیر تا 13 فروردین سال آینده نمی تواند به میدان بازگردد و در آن زمان نیز مشخص نیست که باتوجه به شش ماه دوری با چه سطحی از آمادگی بازخواهد گشت. همین مساله سرمربی پرسپولیس را به فکر پیدا کردن جانشینی برای او انداخته است.

یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی با سایپا درباره اینکه با توجه به قطعی شدن محرومیت عیسی آل‌کثیر بازیکنی جایگزین او خواهد شد، گفت: صددرصد دنبال جذب بازیکن هستیم، اما باید بازیکنی را جذب کنیم که در حد نام پرسپولیس باشد و باری از روی دوش ما بردارد. نمی‌خواهیم تنها بازیکن متوسط و لیست پرکن بگیریم. در تلاش هستیم در پست‌هایی که بازیکن از دست داده‌ایم جایگزین جذب کنیم. زیاد هم این اتفاق رخ داده و از وقتی فصل گذشته لیگ برتر تمام شد نفرات زیادی را از دست دادیم. بازیکنان جذب شده هم جایگزین نفرات قبلی شدند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها