کد خبر : 53257

مطرح شدن یک نام جدید برای مدیرعاملی استقلال

مطرح شدن یک نام جدید برای مدیرعاملی استقلال

استقلال این روزها مدیرعامل ندارد و با سرپرست اداره می شود اما از راهروهای وزارت ورزش و جوانان خبر می رسد که این اتفاق به زودی خواهد افتاد و مددی جای خودش را به مدیرعامل جدید خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اینکه هواداران فوتبال عادت کرده اند به بازی با اسامی جای خودش! مثلا اینکه می گویند نظری جویباری قرار است به زودی به عنوان مدیرعامل معرفی شود.نکته جالب اینجاست که احتمالا نه تنها این اتفاق نخواهد افتاد بلکه فردی روی صندلی ریاست این باشگاه خواهد نشست که از خارج از باشگاه خواهد آمد.

تجربه انتخاب های وزیر ورزش و جوانان برای مدیرعاملی پرسپولیس همه نگاه ها را به سمت دیگری خواهد برد تا نام فردی که احتمالا مدیرعامل استقلال می شودغیر قابل پیش بینی خواهد بود.این بار در کنار نام نظری جویباری نام رضا الماسی هم به چشم می خورد.عضو سابق هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی،استقلال اهواز،فدراسیون کاراته،فدراسیون سه گانه و...

هنوز البته هیچ اتفاقی نیفتاده است و ظاهرا چرخش وزارت خانه از نظری به الماسی آخرین تصمیم روسای ورزش کشور بوده است.باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا استقلال سرانجام مدیرعامل خودش را خواهد شناخت یا اینکه سکان هدایت این کشتی به دستان همان سرپرست هدایت خواهد شد؟

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها