کد خبر : 53249

یش‌بینی بورس در فردا شنبه 17 آبان 99 / چشم بازار به این 2 گروه نماد

یش‌بینی بورس در فردا شنبه 17 آبان 99 / چشم بازار به این 2 گروه نماد

روند بازار سهام در آخرین روز معاملات هفته گذشته به دلیل مثبت بودن سهم‌های ارز محور صعودی بود اما با محتمل بودن پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش‌ تجارت‌نیوز، روند بازار سهام در اخرین روز معاملات هفته گذشته به دلیل محتمل بودن پیروزی ترامپ با رشد نمادهای ارز محور همراه شد و بیش از 25 هزار واح رشد کرد اما با پیشی گرفتن بایدن روند بازار سهام چگونه خواهد بود؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام فردا بیان کرد: روند بازار سهام فردا به عملکرد نمادهایی که پایین آمدن قیمت ارز بر آن‌ها تاثیر مثبت دارد بستگی دارد اما به نظر می‌رسد پایین آمدن قیمت ارز و شوک پیروزی بایدن در انتخابات بازار سهام را نوسانی خواهد کرد که اگر نمادهایی چون خودرو و بانکی‌ها روند خوبی داشته باشند بازار فردا متعادل خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با بورس کالا اضافه کرد: هر چند هنوز دو هفته از معاملات این ماه مانده است اما معاملات بورس کالا به شدت کاهش داشته و این ماه برخلاف ماه قبل که ارزش معاملات حدود 20 هزار میلیارد تومان بود ارزش معاملات از 5 هزار میلیارد تومان فراتر نرفته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها