کد خبر : 53248

تصاویر | خط حمله پرسپولیس اینگونه تغییر کرد

تصاویر | خط حمله پرسپولیس اینگونه تغییر کرد

در چهار فصل گذشته که پرسپولیس قهرمانی لیگ را به نام خود سند زده، تغییرات زیادی در خط حمله این تیم شاهد بودیم.

به گزارش خبرورزشی، سریال قهرمانی‌های پرسپولیس از فصل شانزدهم شروع شد. در آن فصل، مهدی طارمی و وحید امیری در خط حمله بازی می‌کردند و زوج موفقی داشتند.

در فصل هفدهم، شرایط تغییر کرد و علی علیپور در کنار مهدی طارمی قرار گرفت. این زوج، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و گادوین منشا را نیمکت‌نشین کرد و می‌توانست تاریخ گلزنی یک زوج با پیراهن پرسپولیس را تغییر دهد که محرومیت طارمی و سپس جدایی این بازیکن، همه معادلات را برهم زد. هر دو نفر حالا در پرتغال توپ می‌زنند. نکته مهم اینکه قبل از شروع فصل هفدهم، طارمی به یکباره سر از لیگ ترکیه درآورد اما خیلی زود سرش به سنگ خورد و به تهران بازگشت که همین اتفاق، محرومیتش را رقم زد؛ بی‌اعتنایی به قرارداد با ریزه‌اسپور.

در فصل هجدهم، علیپور و مهدی ترابی زوج خط حمله را تشکیل دادند. یک زوج موفق و گلزن. ترابی تکنیکی و باهوش بود و علیپور سرعتی با قدرت بدنی عالی. آنها هم فصل را با قهرمانی پشت سر گذاشتند اما برای فصل نوزدهم، شرایط تغییر کرد و ترابی مدام جای خود را در خط حمله با وحید امیری عوض می‌کرد. 

در لیگ نوزدهم، امیری بازگشت و در کنار علیپور ایستاد. امیری در دو، سه هفته ابتدایی چندان قبراق نشان نداد اما از اواسط نیمه فصل نخست، شرایط بهتری پیدا کرد و به مهره غیرقابل تغییر در ترکیب تیم گابریل کالدرون تبدیل شد. 

برای فصل بیستم، اوساگونا، علیپور، استوکس، ترابی و جونیور براندائو جدا شده‌اند. قرار است برای این فصل، وحید امیری در کنار مهدی عبدی و چند جوان دیگر تست شود. دست یحیی گل‌محمدی خالی است و مهم‌ترین خرید او برای خط حمله یعنی عیسی آل‌کثیر هم تا روز ۱۲ فروردین حق بازی برای سرخپوشان را ندارد. اوضاع امسال در خط حمله، بحرانی پیش‌بینی می‌شود. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها