کد خبر : 53214

افشاگری تلخ مظلومی در سالگرد پورحیدری

افشاگری تلخ مظلومی در سالگرد پورحیدری

سرپرست کنونی استقلال ‌گفت: با چشمان خودم دیدم وقتی چند بازیکن استقلال چک منصورخان را برگشت زدند، مجبور شد برای پاس کردن آنها، خانه‌اش را بفروشد.

به گزارش خبرورزشی، دیروز چهارمین سالگرد آسمانی شدن منصور پورحیدری بود؛ یکی از پرافتخارترین چهره‌های فوتبال ایران که به جرأت می‌توان گفت به گردن استقلال حق پدری دارد. شرایط تمرین روز گذشته آبی‌پوشان تا حدی تحت تأثیر سالگرد درگذشت منصورخان بود و پرویز مظلومی که یکی از نزدیک‌ترین رفقایش محسوب می‌شد، به خاطر همین مسئله کاملاً ناراحت و دلتنگ بود.

سرپرست کنونی استقلال که سالیان متمادی کنار پورحیدری کار کرد، روز گذشته هنگامی که تیم مشغول تمرین بود، در رابطه با منصورخان می‌گفت: وقتی سالگرد پورحیدری می‌شود، دل‌مان بیشتر می‌گیرد و بیشتر برایش دلتنگ می‌شویم. منصورخان الان باید کنار ما بود و تمرینات استقلال را تماشا می‌کرد. او زندگی‌اش را برای استقلال گذاشت و بی‌خودی نیست که لقب پدر استقلال را برایش در نظر گرفتند. افتخارات بسیار زیادی همراه استقلال کسب کرد و رکوردهایی را زد که امیدوارم روزی کسی بتواند آنها را در استقلال جابه‌جا کند ولی بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد. 

مظلومی در ادامه ادعای بسیار بزرگی را پیرامون شرایط استقلال در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ مطرح کرد و گفت: من سالیان متمادی شاگرد پورحیدری بودم و پس از آن هم افتخار داشتم به عنوان دستیار و همکار کنار ایشان باشم. خودم شاهد بودم منصورخان برای استقلال خانه‌اش را فروخت. برای اینکه بتواند در آن سال‌ها بازیکنان را راضی کند تا در استقلال بمانند، چک شخصی خودش را می‌داد و با چشمان خودم دیدم وقتی چند بازیکن استقلال چک منصورخان را برگشت زدند، مجبور شد برای پاس کردن آنها، خانه‌اش را بفروشد. در آن سال‌ها پول نبود و پورحیدری واقعاً از جیبش برای استقلال خرج می‌کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها