کد خبر : 53175

سعادتمند مبلغ قرارداد محمد نادری با استقلال را فاش کرد

سعادتمند مبلغ قرارداد محمد نادری با استقلال را فاش کرد

احمد سعادتمند چندیست که از استقلال کناره گرفته اما حواشی دوران حضور او در این تیم ادامه دارد. احمد سعادتمند با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص قرارداد محمد نادری با استقلال صحبت کرد.

همواره یکی از مواردی که از دوران سعادتمند در استقلال مورد نقد قرار می گیرد مبلغ بالای قرارداد برخی بازیکنان است. اما او با رد این مساله به مبلغ قرارداد بالای محمد نادری اشاره کرد.

مدیرعامل پیشین استقلال در این خصوص گفت: من از دوستان می خواهم شفاف صحبت کنند و بگویند که قرارداد آقای نادری چقدر است؟ رقم قرارداد نادری 10 میلیارد و شاید هم بیشتر از آن باشد. کسانی که قرارداد نجومی را به من منتسب می کنند، خودشان قرارداد نجومی بستند. در بستن قراردادها من با هیچ ایجنت یا دلالی مذاکره نکردم.

او ادامه داد: همه می توانند شهادت دهند که نزدیک بود دلال ها به تیم نفوذ کنند ولی من مانع این کار شدم. مثلا با بازیکنی که مدنظر ما بود مذاکره کردیم ولی دلال آن بازیکن می گفت باید این بازیکن دیگر را در کنار آن فرد بگیرید که ما از خرید آن بازیکن منصرف شدیم. که آن بازیکن راهی یک تیم تهرانی شد.

وی درباره قرارداد وریا غفوری که گفته می شود مبلغ آن 5 میلیارد است، گفت: وریا از دو سال قبل یک و نیم میلیارد تومان طلب داشته است و چاره ای نداریم آن را روی قرارداد سال جدید بیاوریم. وقتی که بازیکن مطالباتش را می خواهد، مجبوریم که آن را به قرارداد جدیدش اضافه کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها