کد خبر : 53164

ترافیک دوست داشتنی در چپ استقلال

ترافیک دوست داشتنی در چپ استقلال

این مسئله درست که استقلال برای جناح چپ خود هزینه گزافی کرده ولی به نظر می‌رسد مهره‌های این قسمت زمین بتوانند کارایی بالایی نیز برای آبی‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرورزشی، یکی از مزایای استقلال در فصل پیش‌رو، جناح چپ این تیم است که حداقل روی کاغذ و براساس پیش‌داوری‌ها، بسیار قدرتمند تلقی می‌شود. محمود فکری در حالی مهیای بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر می‌شود که مقامات باشگاه توانستند با تلاش فراوان زمینه برای حفظ سرمایه‌ قبلی این تیم در جناح چپ را فراهم کرده و علاوه بر آن، یک مهره جوان دیگر نیز برای تقویت این قسمت تیم خود جذب کنند. الان می‌توان گفت استقلال حداقل روی کاغذ و پیش از شروع بازی‌ها، چپ بسیار قوی و البته گرانقیمتی دارد. 

نادری، پول رضایتنامه و قرارداد 

محمد نادری پرسروصداترین بازیکنی بود که طی ایام نقل و انتقالات به جمع آبی‌پوشان اضافه شد. بازیکن جوانی که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز دارد و دقیقاً به همین خاطر حضورش در استقلال با حرف و حدیث‌های فراوانی مواجه شد. استقلالی‌ها برای جذب این بازیکن حسابی سر کیسه را شل کردند، به طوری که جدا از رقم پرداختی برای دریافت رضایتنامه نادری، مبلغ قابل ملاحظه‌ای هم خرج خود او کردند تا حاضر شود پیراهن آبی را بر تن کند. 

پرداخت طلب میلیچ

جدا از بحث محمد نادری، باشگاه استقلال اصرار بسیار زیادی برای حفظ هروویه میلیچ داشت و در نهایت توانست این بازیکن را نیز راضی کند تا فصل آینده را هم با پیراهن آبی در میادین ظاهر شود. راضی کردن مدافع کروات نیز رقم بسیار قابل توجهی برای باشگاه استقلال آب خورد. آبی‌ها ابتدا باید ۱۴۰ هزار یورو مطالبات فصل گذشته میلیچ را می‌پرداختند و سپس رقم قرارداد این فصل هم که قاعدتاً کم نخواهد بود و به ریال هم نیست. 

کیفیت بالا 

این مسئله درست که استقلال برای جناح چپ خود هزینه گزافی کرده ولی به نظر می‌رسد مهره‌های این قسمت زمین بتوانند کارایی بالایی نیز برای آبی‌ها داشته باشند. اگر میلیچ همان بازیکن فصل قبل باشد، خیال محمود فکری تا حد بسیار زیادی راحت می‌شود و البته از محمد نادری نیز سابقه بازی‌های خوبی در خاطرمان است که تکرار آنها می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای باعث افزایش ضریب کارایی جناح چپ آبی‌پوشان پایتخت شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها