کد خبر : 53126

واکنش آذری به اظهارات مسلمان در مورد انتقال رایگان به استقلال

واکنش آذری به اظهارات مسلمان در مورد انتقال رایگان به استقلال

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به اظهارات محسن مسلمان درباره انتقالش به پرسپولیس واکنش نشان داد

سعید آذری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه محسن مسلمان در گفت‌وگویی اعلام کرده آذری قصد داشته است او را رایگان به استقلال بفرستد، ولی برای انتقال به پرسپولیس درخواست مبلغ رضایت‌نامه کرده بود، گفت: نمی‌خواهم صحبت‌های مسلمان را تکذیب کنم، ولی باید در این مورد توضیحاتی بدهم. در آن زمان آقای گل‌محمدی (سرمربی وقت ذوب‌آهن) عدم نیاز به مسلمان را به باشگاه اعلام کرد و در همان موقع آقای قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت مسلمان را برای استقلال می‌خواهیم. من به قلعه‌نویی گفتم که مبلغ رضایت‌نامه مسلمان 500 میلیون تومان است که ایشان گفت در امور مالی دخالتی ندارد و باید با افشارزاده صحبت کنیم. 

وی در ادامه یادآور شد: افشارزاده در ادامه برای جذب مسلمان تماس گرفت و گفت اگر امکان دارد محسن را به استقلال بفرستیم. بنده هم به افشارزاده اعلام کردم که برای انتقال مسلمان به استقلال 500 میلیون تومان می‌خواهیم که مدیرعامل وقت استقلال از این موضوع ناراحت شد و حتی  تلفن را قطع کرد. ایشان انتظار داشت که ما مسلمان را رایگان به استقلال بدهیم و با مطرح شدن بحث 500 میلیون تومان ارتباط من با افشارزاده خراب شد.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد: بعد از این ماجرا به دلیل اینکه ما در آن زمان نیاز به هافبک دفاعی داشتیم و می‌دانستیم که آندرانیک تیموریان نیز قرار است از استقلال جدا شود، گفتیم جدا از مبلغی برای رضایت‌نامه مسلمان، آندو را هم جذب می‌کنیم. برای همین من خودم در باشگاه استقلال شخصاً برای این انتقال با آندرانیک و خدابیامرز برادرش سرژیک صحبت کردم که آندو همان جا گفت اگر رضایت‌نامه‌اش صادر شد، امکان حضورش در ذوب‌آهن وجود دارد. 

آذری اشاره کرد: مسلمان بعد از این ماجرا خودش برای رفتن به استقلال با قلعه‌نویی و افشار‌زاده جلسه گذاشت که البته برای صدور رضایت‌نامه و انتقال مسلمان همه چیز دست ما بود. بعد از این جلسه پرسپولیس وارد جریان شد و آقای رویانیان اعلام کرد که مسلمان را می‌خواهند، آنهم در حالی که استقلال نه شرط 500 میلیون تومانی ما و نه انتقال آندو را قبول کرده بود. برای همین من از رفتن مسلمان به استقلال ممانعت کردم و به این بازیکن گفتم استقلالی‌ها اگر تو را رایگان می‌خواستند سنگین‌تر بودند تا اینکه تو را بخواهند با چک و شرایطی دیگر جذب کنند!

وی افزود: اینکه مسلمان می‌گوید من حاضر بودم او را رایگان به استقلال بفرستیم، نقل قول مدیران استقلال بوده است. آنها به مسلمان گفته بودند که تو را رایگان به استقلال می‌آوریم. این حرف من نبوده و حرف باشگاه استقلال بوده است. انتقال رایگان بازیکن به هیچ باشگاهی ممکن نیست. مگر ما در سال‌های بعد مرتضی تبریزی را رایگان به استقلال دادیم؟ ما برای انتقال تبریزی یک میلیارد و 800 میلیون تومان از استقلال گرفتیم و رکورد نقل‌وانتقالات زده شد.

مدیرعامل کنونی باشگاه فولاد خوزستان ابراز داشت: اینکه ما قصد داشتیم مسلمان را رایگان به استقلال ببریم برداشت شخصی او بوده و نقل قولی است که استقلالی‌ها از قول من به او منتقل کرده بودند. همان موقع که ما برای این انتقال درخواست پول کردیم قلعه‌نویی از من ناراحت و ارتباطم با افشار‌زاده هم قطع شد. بعد از اینکه با استقلالی‌ها معامله‌مان نشد، مسلمان را به پرسپولیس با مبلغ 350 میلیون تومان فروختیم و بعدها موضوع حق رشد آن را پیگیری کردیم که تبدیل به دریافت اولین حق رشد در فوتبال ایران شد. 

وی در خاتمه تصریح کرد: استقلالی‌ها به دنبال رایگان جذب کردن مسلمان بودند، ولی الان همه می‌دانیم که رایگان کسی نگاه‌تان هم نمی‌کند، دیگر چه برسد به دادن بازیکن! مسلمان را از بچگی ما در ذوب‌آهن بزرگ کردیم و فکر می‌کنم در اظهاراتش دچار اشتباهات محاسباتی شده است. باز هم تکرار می‌کنم انتقال تبریزی به استقلال نشان داد که به باشگاهی رایگان بازیکن نمی‌دهیم. 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها