کد خبر : 53123

تعریف ویژه معز علی از پرسپولیس

تعریف ویژه معز علی از پرسپولیس

آقای گل جام ملت‌های فوتبال آسیا و مهاجم تیم الدحیل قطر از عملکرد تیم پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمجید کرد و گفت: آنها فوتبال بازی نمی‌کنند بلکه با روحیه بالا در زمین می‌جنگند.

به گزارش مهر، «المعز علی» مهاجم تیم ملی فوتبال قطر و تیم الدحیل در تازه‌ترین مصاحبه خود با روزنامه «الشرق» به سئوالات مختلفی پاسخ داده است از جمله دلایل حذف این تیم متمول قطری از لیگ قهرمانان آسیا و فینالیست شدن پرسپولیس ایران.

المعز علی که با تیم ملی قطر عنوان آقای گلی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ را به دست آورد، درباره این انتقاد که گفته می‌شود الدحیل با حذف از آسیا نشان داد یک تیم در سطح بین المللی نیست، گفت: حضور در آسیا نه برای السد و نه برای الدحیل سخت نیست اما ما به عنوان بازیکن در این دو باشگاه نیاز به روحیه و جنگندگی بیشتری داریم. باید بدانیم که یک مسابقه ۹۰ دقیقه است و روحیه جنگندگی را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: پرسپولیس شاید مثل هر تیم دیگری در دنیا سه بازیکن ندارد که بتواند به آنها اتکا کند اما آنها فوتبال بازی نمی‌کنند بلکه با قدرت و روحیه بالا می‌جنگند و گل می‌زنند. لازم است که ما نیز چنین روحیه‌ای داشته باشیم.

المعز علی همچنین درباره اینکه چرا در تیم الدحیل نتوانست درخشش خود را در تیم ملی قطر تکرار کند، اظهار کرد: همه می‌دانند که در تیم الدحیل به عنوان وینگر بازی می‌کنم. وقتی به عنوان مهاجم نوک بازی کنم می‌کردم می‌توانستم گل بزنم و به تیم کمک کنم.

این مهاجم تیم الدحیل درباره اشتباهاتش در کارهای دفاعی که منجر به لطمه دیدن الدحیل شده است، گفت: اگر منظورتان دیدار با تیم الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا است باید بگویم داور ما را با یک پنالتی اشتباه مجازات کرد.

المعز علی درباره پیشنهادات اروپایی اش و اینکه چرا به این پیشنهادات پاسخ مثبت نمی‌دهد، تاکید کرد: من در دوحه هستم و پیشنهاد از طرف هیچ باشگاه اروپایی نیامده است که بخواهم آن‌را رد کنم. اخباری که در این ارتباط منتشر می‌شود نادرست است و حقیقت ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها