کد خبر : 53116

روایت دکتر نوروزی از ماجرای فرودگاه دوحه

روایت دکتر نوروزی از ماجرای فرودگاه دوحه

امین نوروزی معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال گفت: اتفاقاتی که در فرودگاه دوحه قطر افتاد، قداست و حرمت پزشک را از بین برد.

به گزارش تسنیم، امین نوروزی معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، درباره جدایی‌اش از استقلال اظهار داشت: وقتی گل محمود فکری به پرسپولیس را دیدم، ذوق زده شدم، چرا که برای همان بازی فکری مصدوم را درست کردیم و به زمین فرستادیم.

وی افزود: بحث عذرخواهی شخصی نیست. فکری مسئول فنی تیم است و با هم دوست هستیم، اما همه باید بدانند برای ما پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای مهم است. بحث اصول حرفه‌ای که اصلاً رعایت نمی‌شود. بازیکنان را باید از ۱۰ صبح تا پنج عصر تحت کنترل داشته باشیم. درباره بیمه عمر ورزشکاران چندین سال است صحبت می‌کنیم، اما گوش شنوایی نیست.  

معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال یادآور شد: اگر فکری هم اتفاقات فرودگاه دوحه قطر را می‌دید، همان کاری که با بازیکن خودش در چند روز گذشته کرد، با بازیکنان خاطی فرودگاه نیز می‌کرد. متأسفانه قداست و حرمت پزشک از بین رفت، آن هم در ملاءعام. چیز کوچکی نبود که از آن بخواهیم بگذریم، چون اتفاقات بدی افتاد.

نوروزی ادامه داد: ما ششم مهر ماه وارد ایران شدیم و پس از آن حس جانبداری از بازیکنان به ما منتقل شد. انتظار من از مدیریت باشگاه این بود که بازیکنان را می‌فرستاد تا از ستوده دلجویی کنند. اتفاقات فرودگاه کار ناشایستی بود. درست است که بازیکنان به کمیته انضباطی رفتند، اما ما باید در جریان اوضاع قرار می‌گرفتیم. ما از مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری، مظلومی و قلعه‌نویی اصول اخلاقی را یاد گرفتیم. قلعه‌نویی روی این مسائل حساس بود. فکری خوب می‌داند ما نظم را می‌خواهیم.  

وی تصریح کرد: آقای مددی ۱۵ مهر به من زنگ زد و خواهش کرد که برای بحث صدور مجوز حرفه‌ای طلب‌مان را ببخشیم. گفتم بنده به خاطر اسم استقلال نه بحث مدیرعامل و سرپرست، اطاعت می‌کنم. من هیچ وقت به استقلال پشت نمی‌کنم و سرم را بلند نمی‌کنم. دکتر ستوده نزدیک به ۱۰۰ و من حدود ۲۰۰ میلیون تومان از طلب‌مان را بخشیدیم. ما هیچ شرطی نمی‌خواهیم.  اینها مثل بچه‌های من هستند.  

معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال با اشاره به محمود فکری که میهمان این برنامه بود، گفت: من برای درمان فکری به منزل ایشان رفتم. بازیکنان مثل برادر کوچک یا بچه‌های من هستند. موضوع ما باشگاه استقلال بود که باید مدیریت می‌کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها