کد خبر : 53109

افشاگری درباره علاقه محسن مسلمان به استقلال

افشاگری درباره علاقه محسن مسلمان به استقلال

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در واکنش به اظهارات اخیر محسن مسلمان بازیکن پیشین این تیم گفت: شرط ما برای انتقال محسن مسلمان گرفتن ۵۰۰ میلیون تومان و آندرانیک تیموریان از استقلال بود.

به گزارش مهر، مصاحبه اخیر محسن مسلمان بازیکن سابق تیم ذوب آهن درباره درخواست استقلال برای جذبش در سال ۱۳۹۳ و در نهایت انتقالش به پرسپولیس بازتاب زیادی بین هواداران دو تیم پایتخت داشته است. مسلمان در این گفت‌وگو اعلام کرد سعید آذری مدیرعامل وقت ذوب آهن حاضر بود برای استقلال رضایتنامه را رایگان صادر کند ولی حضور در پرسپولیس مشروط به پرداخت پول از سوی این باشگاه به ذوبی‌ها بود. حالا آذری در این باره افشاگری کرده است:

*اصلاً بحث انتقال رایگان مسلمان به استقلال نبود. شرط ما برای استقلال این بود که آنها باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه آندرانیک تیموریان را به ذوب آهن بدهند. به نظرم اطلاعاتی که از سوی باشگاه استقلال به مسلمان داده‌اند، اشتباه است.

*مگر من مرتضی تبریزی را رایگان از ذوب آهن به استقلال منتقل کردم؟ برای یک نیم فصل انتقال تبریزی به استقلال ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال گرفتیم. شرط انتقال مسلمان هم به استقلال ۵۰۰ میلیون تومان بود در کنار گرفتن تیموریان. مکاتبات و اسناد این ادعا هم هنوز موجود است.

*همان زمان امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود. او یک روز تماس گرفت و گفت که مسلمان را می‌خواهم. از قلعه نویی پرسیدم شرایط مالی شما برای جذب مسلمان چطور است. او هم تاکید داشت که باید با مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مسائل مالی صحبت کنم. وقتی با آقای افشارزاده مدیرعامل وقت استقلال صحبت کردم، همان دو شرط (۵۰۰ میلیون تومان + جذب تیموریان) را به ایشان عرض کردم. اتفاقاً افشارزاده از بنده به خاطر آن درخواست دلخور بود. چیزی که مسلمان اخیراً ادعا کرده، واقعیت نیست و مسئولیت این صحبت با خودش است.

*افشارزاده می‌گفت مسلمان را رایگان به ما بدهید! احتمالاً بحث مسلمان درباره انتقال رایگانش به استقلال از همین جا نشات می‌گیرد و او ادعا و درخواست استقلالی‌ها را عنوان می‌کند. اگر قرار بود بازیکنی را رایگان به استقلال بدهم، برای مرتضی تبریزی هم همین کار را می‌کردم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها