کد خبر : 53090

هیچ وقت در استقلال بازی نخواهم کرد

هیچ وقت در استقلال بازی نخواهم کرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که هیچ وقت پیراهن استقلال را برتن نخواهد کرد و همچنان به حضور خود در جمع سرخپوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش تسنیم، سیامک نعمتی درباره جدایی محمد نادری از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به استقلال اظهار داشت: نادری بازیکن خوبی بود و فکر نمی‌کردم به استقلال برود. محمد پسر خوبی است و فکر می‌کنم شرایطش در استقلال خیلی سخت است. امیدوارم بتواند خودش را جمع و جور کند.

وی که میهمان حضوری برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما بود در مورد پستی که در فضای مجازی منتشر شده بود و احساس می‌شد او نادری را مورد خطاب قرار داده بود، تصریح کرد: نه، منظورم نادری نبود. بدون دلیل این پست را گذاشتم و نوشتم «اینجا، آنجا نیست». این تکه کلام ما در تیم پرسپولیس بود و محمد یکی از دوستان خوب من است.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد قراردادش با این تیم نیز گفت: من با باشگاه قرارداد دارم، ولی صحبت‌هایی زمان عرب شده بود و ایشان خواست تمدید کنم و من هم دوست داشتم این کار را انجام دهم، ولی شرایط خاصی وجود داشت و متأسفانه مدیریت تغییر کرد. فکر می‌کنم در یکی، دو روز آینده مشکل با آمدن آقای سمیعی حل شود. ما شفاهی با عرب صحبت کرده بودیم تا قرارداد را تغییر دهیم و قرار بود قرارداد من برای یک سال باشد و سال بعد تغییر کند. در هر صورت فکر می‌کنم با آمدن سمیعی و شکوری شرایط باشگاه بهتر شود و این مشکل هم برطرف خواهد شد. من فردا یا چهارشنبه با باشگاه در این مورد جلسه خواهم داشت.

نعمتی در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده هم یادآور شد: فکر می‌کنم بهترین نفر خود خلیل‌زاده باشد که دلایل رفتنش را توضیح دهد. تا جایی که من خبر دارم، بازیکنان از قرارداد هم خبر ندارند. اینطور نیست که چون فلان بازیکن، فلان اندازه پول گرفته من هم باید بگیرم. این درست نیست، ولی بازیکنان توقع دارند باشگاه به آنها احترام بگذارد. فکر می‌کنم در برهه‌ای از سوی باشگاه این احترام‌ها به بازیکنان گذاشته نمی‌شد. یکی از دلایل اصلی شجاع برای جدایی هم همین احترام بود و تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود. به هر حال او به آینده خودش هم فکر کرده است و امیدوارم در تیم جدیدش و تیم ملی هم بدرخشد.

وی در مورد فایل صوتی و فیلم منتشر شده از مهدی رسول‌پناه و صحبت‌های او علیه برخی بازیکنان نیز توضیح داد: پرسپولیس باشگاه خیلی بزرگی است و طرفداران بزرگی دارد. در شأن و شخصیت باشگاه نیست این صحبت‌ها در خیابان مطرح شود. نمی‌دانم رسول‌پناه می‌دانست از او فیلم می‌گیرند یا خیر . صحبت‌های او شبیه همان حرف‌هایی بود که مدیریت باشگاه استقلال در مورد بازیکنان زد. مدیریت باید بعضی حرف‌ها را پیش خودش نگه دارد. متأسفانه ما صحنه‌هایی خوبی را در این مدت ندیدم.

مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به این صحبت که آیا اظهارات رسول‌پناه در مورد شروط برخی بازیکنان برای ادامه حضور در این تیم صحت دارد، گفت: اصلاً اینطور نیست. اگر تیمی همدلی نداشته باشد به موفقیت نمی‌رسد. در این سال‌ها هر چه جام بوده ما به دست آوردیم و مهمترین آنها هم لیگ قهرمانان آسیاست. امیدوارم این جام را هم بتوانیم به تهران بیاوریم.

نعتی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال به او پیشنهاد داده است، خاطر نشان کرد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر هم نمی‌کنم هیچ وقت در استقلال بازی کنم. الان هم قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها