کد خبر : 53088

دستیار ناراضی سرمربی استقلال سکوتش را شکست

دستیار ناراضی سرمربی استقلال سکوتش را شکست

مربی مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: در رقم قرارداد‌ها بین اعضای کادرفنی فرق گذاشته اند و شأن و شخصیت من حفظ نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس دین محمدی مربی مستعفی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با رادیو ایران اظهار داشت: برای مسائل مالی از استقلال جدا نشده ام. ما آنقدر با بی پولی و ... بازی کرده ایم که مسائل مالی دیگر برای ما اهمیت ندارد.

او افزود: مدیون هواداران تیم فوتبال استقلال هستم، ولی شأن و شخصیت ما در این باشگاه حفظ نشد.‌ ۵ روز است که در تمرینات حاضر نمی شوم اما کسی حتی به من زنگ نزد و نگفت چرا ناراحت هستی؟

مربی سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نمی‌خواهم مسائل را زیاد باز کنم، ولی دوست دارم شأن ما پیشکسوتان حفظ شود. من سال های زیادی را برای این باشگاه زحمت کشیده، ولی یک بخش از اتفاقات مسائل مالی بوده، اما همه چیز نبوده است. اگر به من می‌گفتند برای استقلال رایگان کار کن من این موضوع را قبول می‌کردم، ولی وقتی می‌بینم بین اعضای کادر فنی فرق گذاشته اند نمی‌توانم بپذیرم.

دین محمدی عنوان کرد: حالا فکر می‌کنم شرایط بهتر شد!‌ای کاش قبل از رفتن به محل تمرین یک صحبتی با ما می‌کردند و می‌گفتند رقم ما این است. الان همه می‌گویند سیروس دین محمدی پولکی است. یادتان باشد دین محمدی در بی پولی این باشگاه بازی کرده و در حالی که تمام تیم‌های ایرانی او را می‌خواستند به خاطر هواداران از این تیم جدا نشد.

مربی سابق استقلال در خصوص اینکه قرار بود در این تیم چه کمکی انجام دهد، بیان کرد: ما در نساجی هم با همین کادر فنی موفق شدیم. اگر باشگاه با ما تماس می‌گرفت و می‌گفت با همین دستمزد سال قبل کار کن من با کمال میل می‌پذیرفتم و حتی مانع هم در زمین چمن برای این تیم می‌چیدم.

وی تصریح کرد: آرزوی من موفقیت استقلال است و امیدوارم در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها