کد خبر : 53065

اقدام خیرخواهانه دروازه بان استقلال

اقدام خیرخواهانه دروازه بان استقلال

رشید مظاهری گلر جدید استقلال کلیه هزینه‌های مربوط به خرید وسایل ورزشی دختران پاورلیفتینگ گچساران را تقبل کرد.

به گزارش خبرورزشی، چندی قبل در فضای مجازی خبری منتشر شد که وسایل ورزشی چند دختر ورزشکار گچسارانی دزدیده شد و نه تنها مسئولان ورزش این شهر هیچ کمکی به این قهرمانان نکردند بلکه کمترین امکانات ممکن نظیر مکان تمرین را هم به این نفرات ندادند تا این دختران ورزشکار روزهای بسیار سختی را سپری کنند.

این ورزشکاران هم وقتی دیدند هیچ کمکی به آنها نمی‌شود و مسئولان ورزشی شهر و استان‌شان فقط موقع عکس گرفتن و قهرمانی‌هایشان حضور دارند، خودشان دست به کار شدند و با تهیه مکانی در حال آماده کردن آن برای تمرینات‌شان هستند.

این دختران ورزشکار خودشان بیل و کلنگ دست گرفتند تا کم‌کاری دوستان مسئول را جبران کنند. در این بین و با توجه به دزدیده شدن وسایل‌شان و البته قیمت سرسام‌آور وسایل رشته پاورلیفتینگ نیاز به کمک افراد خیّر داشتند. از همین‌رو رشید مظاهری گلر جدید باشگاه استقلال که خودش اهل گچساران است، دست به کار شد و کلیه هزینه‌های مربوط به خرید وسایل ورزشی این دختران را تقبل کرد. رشید چند روز قبل با فرستادن وجه مورد نیاز برای تهیه تجهیزات ورزشی آنها، موجب خوشحالی بسیار زیاد این دختران ورزشکار شد و آنها هم در پیام‌هایی از این اقدام خیرخواهانه گلر ملی‌پوش استقلال تشکر کرد. 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها