کد خبر : 53046

بستن قرارداد 8 و 10 میلیاردی با بازیکنان استقلال تایید شد

بستن قرارداد 8 و 10 میلیاردی با بازیکنان استقلال تایید شد

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال درباره حواشی آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: دکتر نوروزی با رفع مشکلات به کادرپزشکی استقلال بازگشت. متاسفانه در قطر بحثی بین کادر پزشکی و برخی از بازیکنان استقلال به وجود آمد. این موضوع باعث ایجاد حواشی زیادی در تیم شد. ۲ - ۳ روز قبل با نوروزی صحبت کردیم و او دیروز به تیم بازگشت.

او بیان کرد: مصوبه ما برای سفر سعادتمند به ایتالیا فقط برای کم کردن مطالبات استراماچونی بود. این چالش یک جام را از استقلال گرفت. خلیل زاده درباره صحبت‌های سعادتمند درباره سفر به ایتالیا که با مجوز هیئت مدیره انجام شده بود عنوان کرد: در جلسه‌ای سعادتمند اعلام کرد برای اینکه مشکلات پرداختی به شفر و استراماچونی را حل کنیم باید به ایتالیا سفر کند. این موضوع موافق و مخالفانی داشت. در نتیجه مصوب شد که فقط در ارتباط با بحث مطالبات استراماچونی این سفر انجام شود. البته سفر سعادتمند به ایتالیا زمان خوبی نبود.

خلیل‌زاده تصریح کرد: پول وینفرد شفر به حساب او نشسته و اگر تا آخر وقت امروز به فیفا نامه نزند ما خودمان مستندات پرداختی را به فیفا ارسال می‌کنیم. مشکلی بابت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی نداریم.

او گفت: حامی مالی اول ما که من در مقابل انتخاب آن مقاومت می‌کردم، تا امروز فقط ۷ میلیارد تومان به استقلال پرداخت کرده است. مجبور شدیم شرکت دیگری را به عنوان کارگزار انتخاب کنیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: محمد نادری پذیرفت که مبلغ رضایتنامه را خودش بپردازد. از قراردادی که با او بستیم، مبلغی برای نادری باقی می‌ماند.

او بیان کرد: خبر قرارداد‌های ۸ - ۱۰ میلیارد تومانی بازیکنان استقلال برای یکسال صحت دارد. باید قرارداد بازنگری و اصلاح شوند.

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: هواداران به این فصل امیدوار باشند، چون کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. هیئت مدیره باید دغدغه‌های مالی را برطرف کند و پرداختی به خارجی‌ها هم از این طریق بوده است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها