کد خبر : 53024

شماره پیراهن محمد نادری در استقلال مدعی دیگری پیدا کرد

شماره پیراهن محمد نادری در استقلال مدعی دیگری پیدا کرد

درخواست پیراهن شماره 2 به نظر می‌رسد اولین حاشیه در اردوگاه آبی‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از حواشی فراوان و بعد از انتقال جنجالی محمد نادری بازیکن سابق پرسپولیس به استقلال سرانجام باشگاه استقلال با کمک محمد نادری موفق شد  امروز  موفق شد رضایت نامه این مدافع را بگیرد.

محمد نادری در حالی روز شنبه برای نخستین بار در تمرینات استقلال حاضر شد که شماره 2 آبی‌پوشان را برتن داشت.

از سوی دیگر احمد موسوی که بعد از درخشش در گل گهر سیرجان در هفته های پایانی لیگ نوزدهم یکی از ارکان ماندن سیرجانی‌ها در لیگ برتر بود. در فصل نقل و انتقالات علی رغم اینکه از پرسپولیس نیز پیشنهاد داشت به استقلال پیوست تا در لیگ بیستم برای این تیم بازی کند. 

موسوی که علی رغم حضور وریا غفوری و هم پست بودن با کاپیتان این تیم به نظر می‌رسد کار سختی را برای حضور در ترکیب استقلال داشته باشد. در تمرینات و بازی های دوستانه عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و به نظر می‌رسد که یک رقیب جدی برای وریا نیز محسوب بشود. موسوی با توجه به عملکرد خود و همچنین با توجه به اینکه زودتر از نادری به جمع شاگردان فکری اضافه شده است از باشگاه تقاضا کرده است که پیراهن شماره 2 استقلال را در لیگ بیستم بر تن کند.

اما این درحالی است روز شنبه محمد نادری که برای نخستین بار در تمرینات استقلال حضور داشت شماره 2 استقلال را بر تن داشت. و به نظر می‌رسد این اتفاق باعث اختلاف در بین این مدافع و باشگاه استقلال بشود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها