کد خبر : 53014

حمایت سنگین میلیچ از محمود فکری

حمایت سنگین میلیچ از محمود فکری

دفاع چپ اهل کرواسی استقلال گفت: اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران به من درباره آقای فکری توضیح داده بود که قبلا بازیکن استقلال و تیم ملی بوده است.

به گزارش خبرورزشی، هروویه میلیچ پس از رسیدن به تهران گفت: شرایط سختی بود اما من همیشه با دوستانم در ایران و مدیران باشگاه در ارتباط بودم و همین ارتباط به بازگشتم خیلی کمک کرد. خوشحالم که به ایران برگشتم. در خانه هم که بودم تمرین کردم تا بدنم آماده باشد. هواداران استقلال در اینستاگرام نسبت به من خیلی لطف دارند و سعی کردم با استوری‌هایی جواب محبتشان را بدهم. بابت اینکه نمی‌توانم جواب همه طرفداران را بدهم از آنها عذرخواهی می‌کنم. استقلال بهترین هواداران را دارد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم دوباره به ایران و استقلال برگردم.

او درباره کار کردن با سرمربی جدید استقلال گفت: اولین باری نیست که قرار است او را ببینم و فصل گذشته هم که محمود فکری سرمربی نساجی بود دیده بودم. اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران به من درباره آقای فکری توضیح داده بود که قبلا بازیکن استقلال و تیم ملی بوده و خوشحالم که حالا سرباز ایشان در استقلال هستم.

او درباره رقابت با محمد نادری برای حضور در ترکیب استقلال افزود: حرف خاصی ندارم و خوشحالم که بازیکنان خوبی مثل نادری به استقلال آمده اند. همه باید به بالا رفتن سطح استقلال کمک کنند و این می تواند به قدرتمندتر شدن استقلال کمک کند. برای زکی‌پور که دوست خوب من است در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم. 

میلیچ در انتهای سخنانش گفت: از مسئولان استقلال و آقای عبدیان تشکر می‌کنم که به من کمک کردند تا به استقلال برگردم. خوشحالم که قرار است سرباز استقلال باشم. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها