کد خبر : 52927

شوک بزرگ به داریوش شجاعیان و استقلال امروز مشخص می شود

شوک بزرگ به داریوش شجاعیان و استقلال امروز مشخص می شود

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار دوستانه این تیم برابر چوکا تالش مصدوم و از زمین مسابقه بیرون رفت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران که برای حضور قدرتمند در لیگ برتر دیدارهای دوستانه را برگزار می‌کند جمعه به مصاف تیمن چوکا تالش رفت که نیمه نخست این بازی بدون گل مساوی به پایان رسید اما مهمترین اتفاق این دیدار مصدومیت داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال بود. 

شجاعیان که پیش از این نیز دوبار دچار پارگی رباط صلیبی شده بود با درد زمین را ترک کرد و جای خود را به متین کریم‌زاده داد.

هر چند که میزان مصدومیت او هنوز مشخص نشده است اما اگر این بازیکن برای سومین مرتبه دچار پارگی رباط صلیبی شود طولانی مدت از فوتبال دور خواهد بود و باید تیم استقلال تهران در زمان باقی مانده از نقل و انتقالات به فکر جانشینی برای او باشد.

داریوش شجاعیان از گسترش فولاد به استقلال پیوست اما با وجود بازی‌های خوب در این تیم بیشتر دوران حضورش مصدوم بود. 

وی پیش از این یکبار در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده بود و در فصل نوزدهم نیز در بازی برابر سایپا این مصدومیت وی دوباره تکرار شد. با این سابقه محمود فکری و کادر فنی بیش از پیش نگران بازیکن خلاق تیم خود هستند. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها