کد خبر : 52918

اولین صحبت های علی کریمی در مورد جدایی از استقلال

اولین صحبت های علی کریمی در مورد جدایی از استقلال

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره جدایی از جمع آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از ۲ فصل بازی در استقلال تصمیم گرفتم وارد مرحله جدیدی در زندگی فوتبالی خود شوم. می‌خواهم به قطر بروم. امیدوارم آنجا هم خوب کار کنم.

او ادامه داد: تصمیم برای جدایی بسیار سخت بود. خیلی در مورد این موضوع فکر کردم. دوست داشتم تجربه جدیدی داشته باشم.

کریمی: امیدوارم روزی بتوانم دوباره در استقلال باشم. در یکی دو هفته اخیر مدیران استقلال با من مذاکره رسمی داشتند. تا قبل از آن هیچ گونه مذاکره رسمی در کار نبود. قبل از بازی‌های آسیایی قرارداد من با استقلال تمام شده بود، اما من به خاطر تیم، بچه‌ها و هواداران بدون قرارداد بازی کردم. هفته قبل با من مذاکره شد، اما من چک و پولی تحویل نگرفتم.

او افزود: برای ۲ طرف شاید این جدایی سخت باشد، اما من خیلی علاقه داشتم تجربه جدیدی در فوتبال داشته باشم. در پایان فصل تصمیم گرفتم عازم قطر شوم. امیدوارم روزی دوباره پیراهن آبی استقلال را بر تن کنم.

او گفت: یک ماه و نیم قبل با قطر مذاکره کردم. در حال حاضر این مذاکره نهایی شده است. تلاش می‌کنم تا در قطر مثمرثمر باشم و بتوانم به این تیم کمک کنم. فوتبال ما امکانات خوبی ندارد، اما استعداد‌های خوبی دارد. در پرداخت دستمزد عقب هستیم.

هافبک فصل گذشته استقلال گفت: برای بازیکنان ایرانی قطر تنها جایی است که می‌شود رفت و لژیونر شد. با شرایط کرونا رفتن به اروپا سخت‌تر شده است.

او افزود: تمام بازیکنان ایرانی که در قطر هستند در تیم ملی و باشگاه‌های خود خوب کار کرده اند. به همین دلیل قطری‌ها نگاه خوب و مثبتی به بازیکنان ایرانی دارند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها