کد خبر : 52698

عکس | پست عجیب مدیر روابط عمومی تراکتور درباره بازیکن استقلال

عکس | پست عجیب مدیر روابط عمومی تراکتور درباره بازیکن استقلال

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور با انتشار پستی در فضای مجازی به استقلالی‌ها توصیه کرد مراقب رشید مظاهری باشند.

به گزارش خبرورزشی، موسوی زنوز، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور با انتشار پستی در اینستاگرام در خصوص جدایی رشید مظاهری از تراکتور نوشت:  همانطوری که به خاطر پول بیشتر و در حساس ترین زمان ممکن، پشت تراکتور را خالی کرد و با علم به اینکه در دو بازی آخر جام حذفی اخباری مصدوم بود، تمرینات را ترک و هنوز بازیکن تراکتور محسوب می شد، خارج از قواعد اخلاقی و حرفه ای از همراهی تیم اجتناب نمود.

همین موضوع باید درس عبرتی برای سایر تیمها بخصوص استقلال باشد که این رویه، می تواند توسط رشید دائمی باشد و در حساس ترین زمان ممکن و به خاطر مسائل مالی یا حتی ذخیره حسینی شدنش باعث شود تا بهانه های تازه ای بگیرد و هوای رفتن کند. رفتاری که اعتماد مدیران باشگاهها را در مورد بازیکنان متزلزل می کند.

مهم تر از همه اینها، جانبداری کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از بازیکن مذکور است که بدون درنظر گرفتن حق و حقوق باشگاه تراکتور اقدام به صدور حکم کرد و این موقعیت را در اختیار کسی گذاشت که زمینه سوءاستفاده های بیشتر را داشته باشد. با این وصف به مسئولان استقلال و هواداران این تیم توصیه می کنیم استاندارهای تعریف و تمجید از این بازیکن را رعایت کنند. چون پرشورهای تراکتور در مورد مظاهری کم نگذاشتند و بیشترین حمایت را از او کردند. اما رشید به همه آنها پشت کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها