کد خبر : 52662

گزینه هواداران به پرسپولیس می آید؟

گزینه هواداران به پرسپولیس می آید؟

رغبتی و یلوه گزینه هایی هستند که در چند روز اخیر نامشان برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است و در این میان هواداران نیز در شبکه های اجتماعی به شدت به دنبال گزینه ای هستند که خاطرات خوبی از دوران او در پرسپولیس دارند.

علی رغبتی یکی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس بود که روز گذشته خبرگزاری تسنیم خبر تکذیب این مساله توسط او را منتشر کرد. به این ترتیب یکی از گزینه ها حذف شده است.

در میان گزینه های مطرح دیگر اما هواداران پرسپولیس به دنبال حمیدرضا گرشاسبی هستند. آنچه حمیدرضا گرشاسبی را به گزینه ای مطلوب برای هواداران تبدیل می کند اتفاقاتی است که در دوران او رقم خورد.

گرشاسبی دو سال پیش در همین روزها یعنی آبان ماه 97 به جای علی اکبر طاهری به پرسپولیس آمد. درست در دورانی که پرسپولیس به دلیل ماجرای مهدی طارمی و ریزه اسپور، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بود. گرشاسبی نقش مهمی در حل و فصل این ماجرا و بخشش غرامت پرسپولیس ایفا کرد. همچنین پرسپولیس در دوران مدیریت او برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و البته پرونده سوپرجام را هم از استقلال در دادگاه حکمیت ورزش برد.

حالا با این سوابق هوادران در روزهایی که پرسپولیس گرفتار بحران شده است دور او جمع شده اند و امیدوارند که مدیر محبوبشان سکان هدایت کشتی توفان زده پرسپولیس را در دست بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها