کد خبر : 52642

آخرین اخبار از زمان اعطای کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت

آخرین اخبار از زمان اعطای کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بیش از نیمی از فعالیت‌های مربوط به اعطای کارت اعتباری سهام عدالت انجام شده است و به زودی زمان دقیق آن را اعلام خواهیم کرد.

علیرضا ماهیار در گفت و گو با ایرنا درباره زمان اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی این اقدام با چندان مشکل فنی مواجه نیست بلکه فقط با برخی از مسایل حقوقی روبرو است که درصدد رفع آنها هستیم.

وی افزود: بخش اعظمی از فعالیت های مربوط به اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت انجام و بیشتر بانک ها برای ارائه کارت اعتباری اعلام آمادگی کرده اند.

ماهیار به مسایل فعلی بر سر راه نهایی شدن اقدام های مربوطه به کارت اعتباری تاکید کرد و گفت: مشکل فعلی برای این اقدام، طراحی برخی از ساز و کارها است که به محض انجام و به پایان رساندن آنها مراحل اجرایی اعطای کارت اعتباری را در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره رقم دقیق کارت اعتباری که در اختیار مشمولان سهام عدالت قرار می گیرد، افزود:  رقم دقیق کارت اعتباری مشخص نیست، هر بانکی متناسب با ساز و کار اعتباری و روش های اجرایی که در اختیار دارد رقم نهایی را اعلام خواهد کرد.

وی افزود: تلاش ما بر این است که کارت های اعتباری براساس روش های غیرحضوری و الکترونیکی صادر شود، اکنون در حال تعامل با بانک ها هستیم و زمان دقیق اعطای کارت اعتباری را به زودی اعلام خواهیم کرد.

ماهیار گفت: با توجه به وجود چنین مسایلی ابتدا باید ساز و کار این اقدام مشخص شود و بعد زمان نهایی را اعلام کنیم اما ممکن است در صورت رفع مشکلات موجود تا پایان آبان ماه کارت اعتباری در اختیار سهامداران سهام عدالت قرار گیرد.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی افزود: هر بانکی براساس زیرساخت هایی که در اختیار دارد اقدام به اعطای کارت اعتباری خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها