کد خبر : 52598

محمد نادری از چه ترسید و به استقلال رفت؟

محمد نادری از چه ترسید و به استقلال رفت؟

اگر چه گفته می شود که پیشنهاد استقلال به محمد نادری بهتر از پرسپولیس بوده است اما به نظر می رسد یک نگرانی فنی هم پشت این تصمیم جنجالی بوده است.

انتقال محمد نادری از پرسپولیس به استقلال اگر چه هواداران پرسپولیس را ناراحت کرده است اما چندان هم شوکه کننده نبود. چرا که از چند هفته پیش و پس از بازگشت پرسپولیس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا زمزمه های آن به گوش می رسید و اخبار بیرون آمده از جلسات نادری و پرسپولیس هم آنقدر جالب نبود که هواداران را امیدوار کند.

سرانجام هم استقلال با یک پیشنهاد خوب توانست نادری را به این انتقال جنجالی مجاب کند. اما شاید این همه ماجرا نباشد.

ماندن محمد نادری در پرسپولیس می توانست برای او خطر نیمکت نشینی یا به کار گرفته شدن در پست غیر تخصصی یعنی دفاع وسط را به دنبال داشته باشد.

پرسپولیس هم اکنون سعید آقایی را در اختیار دارد که در 25 سالگی در بهترین فرم خود است و نمایشش در لیگ قهرمانان آسیا نیز نشان داد که فیکس دفاع چپ پرسپولیس خواهد بود. به این ترتیب محمد نادری احتمالا در پرسپولیس نیمکت نشین می شد یا اینکه به جای شجاع خلیل زاده در پست دفاع وسط به کار گرفته می شد.

اما در استقلال شانس فیکس شدن نادری بیشتر است و او احتمالا این مساله را نیز در محاسباتش برای تن دادن به این انتقال جنجالی لحاظ کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها