کد خبر : 52496

جدایی شجاع خلیل زاده جدی شد پرسپولیس نامه اخطار جدید زد + متن نامه

جدایی شجاع خلیل زاده جدی شد پرسپولیس نامه اخطار جدید زد + متن نامه

به نظر می رسد شنیده ها و شایعه ها در مورد شجاع خلیل زاده از پرسپولیس در حال جدی شدن است و مدیران این تیم را نیز به تکاپو انداخته است.

حدودا دو ماهی می شود که موضوع نارضایتی شجاع خلیل زاده از قراردادش علنی شده است و در این مدت پیشرفتی هم در مذاکرات به چشم نمی خورد. مدیران پرسپولیس نگران این هستند که با موافقت با درخواست شجاع خلیل زاده دیگر بازیکنان تیم نیز درخواست مشابهی داشته باشند.

از آن سو شجاع نیز با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا اکنون یکی از بهترین مدافعان قاره کهن به حساب می آید و طبیعی است که پیشنهادهای خوبی به او برسد.

گفته می شد شجاع خلیل زاده در یکی دو روز آینده برای مذاکره با تیم الریان قطر راهی این کشور می شود و همین مساله مدیران پرسپولیس را نگران کرده که و نامه جدیدی را برای این باشگاه ارسال کردند. چراکه می دانند جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس هم خط دفاع تیم را تضعیف می کند و هم موجب نارضایتی شدید هواداران خواهد شد.

نامه اعتراض پرسپولیس به باشگاه الریان در مورد شجاع خلیل زاده

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه نامه تهدیدآمیز خود درباره شجاع خلیل زاده را به باشگاه الریان ارسال کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: "به اطلاع ما رسیده که باشگاه شما با یکی از بازیکنان پرسپولیس به نام شجاع خلیل‌زاده به منظور انتقال وارد مذاکره شده است. در این رابطه به اطلاع می‌رساند که بازیکن مذکور با باشگاه پرسپولیس قرارداد معتبر دارد و پر واضح است هرگونه مذاکره، توافق یا قرارداد با او در تناقض آشکار با قوانین و مقررات وضعیت بازیکن در فیفا است و موجب جرایم شدید از جمله جریمه مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقال بازیکنان چه بازیکن داخلی و خارجی خواهد شد؛ لذا مستحضر باشید که در خصوص مذاکرات غیر مجاز با بازیکن فوق الذکر، پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و روند حقوقی را در فیفا آغاز می‌کند."

شجاع خلیل زاده

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها