کد خبر : 5246

واکنش رئیس مجلس به افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان

واکنش رئیس مجلس به افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان

خبرنگار باشگاه خبرنگاران از لاریجانی این سوال را مطرح کرد که با توجه به کاهش ارزش پول ملی آیا افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده کفاف زندگی آنها را می‌کند و این که آیا این موضوع شامل سایر حقوق‌بگیران هم می‌شود؟.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ گفت: این موضوع شامل سایر حقوق بگیران می‌شود ما هم معتقدیم این حقوق کافی نیست. البته افزایش ۲۰ درصدی برای همه نمی‌باشد و باید پلکانی شود و بیشتر شامل طبقات پایین که مشکلات بیشتری را تحمل می‌کنند، گردد. ان‌شاءالله در زمان بررسی بودجه در  مجلس توجهات لازم را داریم.

وی افزود: ولی در کل نظراتی در این باره وجو دارد که مرکز پژوهش‌ها موضوعی را بررسی و ارائه کرده است که نمونه آن درباره‌ انرژی است که هنوز با دولت به تفاهم نرسیدیم این ایده طرفدارانی دارد که می‌تواند تغییراتی ایجاد کند. بحث دیگر ارائه بسته‌های حمایتی است که این هم برای کمک رسانی به اقشار مختلف است که کمک‌هایی انجام می‌دهد ان‌شاء الله باید تمدید کرد تا چند نظر به وفاق برسد.

لاریجانی درباره‌ بسته‌های حمایتی گفت: بسته‌های حمایتی بدان معنا نیست که کالا در کارتن گذاشته و به مردم دهند بلکه در کارتهایشان امکانی فراهم شود که آنها بتوانند کالای اساسی خریداری کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها