کد خبر : 52371

مدافع استقلال بازگشت به جمع آبی پوشان را تایید کرد

مدافع استقلال بازگشت به جمع آبی پوشان را تایید کرد

مدافع کروات استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به زودی برای پوشیدن دوباره پیراهن آبی‌ها به ایران سفر می‌کند.

به گزارش ورزش سه، استقلال این روزها با چالش‌های مختلفی مواجه است و مسئولان باشگاه در تلاشند تا این مسائل را حل و فصل کنند و آرامش را به هواداران آبی برگردانند. یکی از نگرانی های طرفداران استقلال طی روزهای گذشته به ماجرای ماندن یا رفتن هرویه میلیچ ستاره کروات آبی ها برمی‌گردد.

میلیچ بعد از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و حذف استقلال دیگر به ایران نیامد و مستقیما دوحه را به مقصد زاگرب ترک کرد. او بعد از چند روز مرخصی و در حالی که همه انتظار داشتند به قراردادش با استقلال برای لیگ بیستم هم پایبند باشد اما در یک اقدام عجیب قرارداد خود را فسخ کرد!

میلیچ در قراردادش بندی وجود داشت که اگر مطالباتش را دریافت نکند می‌تواند قراردادش را به طور خودکار و یکطرفه فسخ کند و او بعد از چندین بار که از مدیرعامل پیشین و برکنار شده باشگاه وعده های مختلف شنید و هیچ کدام هم عملی نشد، تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند.مدیربرنامه های این بازیکن کروات هم تصویر فسخ قرارداد را به طور رسمی برای باشگاه استقلال ایمیل کرد.

با ارسال ایمیل فسخ قرارداد میلیچ به باشگاه مدیران باشگاه و به خصوص احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال و مهدی عبدیان عضو هیات مدیره تلاش های زیادی برای بازگرداندن میلیچ انجام دادند. در این بین عبدیان به عنوان مامور مستقیم مذاکره با میلیچ رایزنی های زیادی را با این ستاره کروات انجام داد تا او به ایران برگردد و کارش را با آبی ها از سر بگیرد.

01537034

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها