کد خبر : 52303

اخراجی یحیی: حرف‌های زیادی دارم اما به خاطر پرسپولیس سکوت می‌کنم

اخراجی یحیی: حرف‌های زیادی دارم اما به خاطر پرسپولیس سکوت می‌کنم

محسن ربیع‌خواه، هافبک پرسپولیس گفت: در فوتبال ایران در فضای مجازی و اینستاگرام راحت‌تر می‌توانی حق خودت را بگیری. من اهل بازی‌های اینستاگرامی نبوده و نیستم اما در این فوتبال از طریق فضای مجازی راحت‌تر شما می‌توانید حق و حقوق خودتان را بگیرید.

به گزارش خبرورزشی، محسن ربیع‌خواه در لیگ ۹۵-۹۴ یکی از بهترین‌های صنعت نفت در راه صعود به لیگ برتر بود. به دلیل درخشش در صنعت نفت آبادان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی وقت پرسپولیس تصمیم گرفت که او را به عنوان جانشین کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی جذب کند.

در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶-۹۵ محسن ربیع‌خواه با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. البته به دلیل عدم جذب شجاع خلیل‌زاده و تغییر پست محمد انصاری، از محسن ربیع‌خواه در پست دفاع چپ استفاده شد. ربیع‌خواه در تعداد بالایی از مسابقاتی که برای پرسپولیس به میدان رفت چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه مسابقات داخلی ایران عملکرد قابل قبولی داشت و خیلی‌ها او را پسر برانکو خواندند!

با رفتن برانکو اما روزگار این هافبک سختکوش سخت‌تر شد. گابریل کالدرون از او کم‌ و بیش بازی می‌گرفت اما یحیی گل‌محمدی اعتقاد چندانی به او نداشت. سرمربی موفق پرسپولیس به تازگی هم اسم این بازیکن بی‌حاشیه را در لیست مازاد خود گذاشته و با ارسال نامه‌ای به باشگاه، اعلام کرده به ربیع‌خواه و البته محمد انصاری نیازی ندارد. دیروز به همین بهانه با محسن ربیع‌خواه هم‌کلام شدیم.  

محسن ربیع‌خواه این روزها چه‌کار می‌کند؟

در بلاتکلیفی محض به سر می‌بریم! واقعاً شرایط جالبی نیست.  

چرا جمع می‌بندی؟ بلاتکلیفی به سر می‌بریم! منظورت خودت و محمد انصاری است؟

بله، احساس می‌کنم احترام من و محمد انصاری حفظ نشد. به هر حال هم من و هم محمد انصاری در همین تیم رباط صلیبی پاره کردیم و منتی هم نیست. آنقدر پرسپولیس و هوادارانش به ما لطف داشته‌اند که تا آخر عمر مدیون آنها باشیم اما در بلاتکلیفی محض نگه داشتن جالب نیست.  

خودت در مصاحبه‌ای گفتی گل‌محمدی حق دارد بازیکنان مد نظرش را انتخاب کند و بازیکنانی را هم نخواهد؟

بله، هنوز هم روی حرفم هستم. این حق یک مربی است که نفرات خودش را بخواهد. منظور من بلاتکلیف نگه داشتن من بود. اگر زودتر اعلام می‌شد یا قراردادم را فسخ می‌کردند چه بسا من راحت‌تر به پیشنهادات رسیده فکر می‌کردم. همین الان هم پیشنهاداتی دارم اما چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم نمی‌توانم جدا شوم.  

در جلسه با مهدی رسول‌پناه چه گذشت؟

همه این شرایط را توضیح دادم اما به من گفتند کمی صبر کن. چرا باید صبر کنم؟ سرمربی من را نمی‌خواهد و نامه هم به باشگاه زده است. تکلیف من را روشن کنند؛ این حداقل خواسته‌ام است.  

شاید نظر گل‌محمدی تغییر کند؟

نه، من در پرسپولیس دوران خوشی را سپری کردم و الان هم خدا را شاکرم همراه این تیم ۴ قهرمانی متوالی لیگ برتر و ۸ جام کسب کردم. این توفیقی بود که از کنار بازی در پرسپولیس به دست آوردم. حالا فقط انتظار دارم رضایتنامه‌ام بدون حاشیه صادر شود.  

ماجرای اینکه اگر رضایتنامه‌ات را ندهند از شنبه اینستاگرامی می‌شوی، چیست؟

این یک حقیقت محض است. در فوتبال ایران در فضای مجازی و اینستاگرام راحت‌تر می‌توانی حق خودت را بگیری. من اهل بازی‌های اینستاگرامی نبوده و نیستم اما در این فوتبال از طریق فضای مجازی راحت‌تر شما می‌توانید حق و حقوق خودتان را بگیرید.  

واضح‌تر می‌گویی؟

نیازی به توضیح بیشتر نیست. همه می‌دانند چگونه می‌توان از طریق اینستاگرام و فعالیت در فضای مجازی مربیان، باشگاه یا این و آن را تحت فشار گذاشت و امتیاز گرفت. من اهل این کارها نبوده و نیستم. من در یک خانواده زحمتکش به دنیا آمدم. در فوتبال و زندگی با سختکوشی پیش رفتم و باکی هم از مشکلات نداشته و ندارم. من قبلاً هم گفته‌ام کارهای سختی انجام دادم تا به این نقطه برسم.  

مثلاً شنیدیم باغبانی کردی یا اینکه...  

بله، کارهای مجالس عروسی را انجام می‌دادم و در کنارش هم فوتبال بازی می‌کردم. لطف خدا، تلاش خودم و دعای پدر و مادر باعث شد فوتبالیست شوم و افتخار بازی در پرسپولیس نصیب من شود. حالا هم دوست دارم بدون حاشیه و شلوغ‌بازی در اینستاگرام از تیم محبوبم جدا شوم.  

به عنوان حرف آخر چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری؟

عاشقانه همه هواداران پرسپولیس را دوست دارم. خیلی حرف‌ها در سینه دارم اما به خاطر پرسپولیس سکوت می‌کنم و از همه طرفداران هم می‌خواهم محسن ربیع‌خواه را حلال کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها