کد خبر : 52270

نگرانی ها در مورد اضافه شدن یک نفر دیگر به کادرفنی استقلال

نگرانی ها در مورد اضافه شدن یک نفر دیگر به کادرفنی استقلال

اضافه شدن احتمالی یک مربی جدید به کادر فنی استقلال، می‌تواند برای این تیم مشکلاتی به همراه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، چند روزی می‌شود که نام امید نمازی به عنوان گزینه حضور در کادر فنی استقلال مطرح شده است. به جز او از امید علی‌دفتری هم به عنوان مربی‌ای نام برده می‌شود که ممکن است به عنوان تمرین دهنده به کادر فنی استقلال اضافه شود.

هم نمازی و هم علی‌دفتری مربیانی هستند که گویا قرار است وظیفه طراحی و اجرای تمرینات شاگردان محمود فکری را به عهده بگیرند. اتفاقی که اگر صحت داشته باشد این سوال مطرح می‌شود که مگر خود فکری یا دستیارانش چنین تخصصی ندارند که حالا قرار است یک مربی با عنوان تمرین دهنده به این تیم اضافه شود.

جدا از محمود فکری و صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده سه عضو دیگر کادر فنی هستند و باید دید تکلیف این سه مربی در صورت حضور مربی جدید در کادر فنی چه خواهد شد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، شلوغ‌تر شدن کادر فنی استقلال در صورت اضافه شدن یک مربی دیگر است. صمد مرفاوی مدیر فنی استقلال البته اعتقاد دارد که چون وظیفه هر مربی در کادر فنی مشخص است شلوغی نیمکت استقلال مسااله نگران کننده‌ای نخواهد بود اما باور اینکه شلوغ‌تر شدن نیمکت استقلال، حاشیه‌ای برای این تیم به همراه نخواهد داشت، کار چندان راحتی نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها