کد خبر : 52232

مدافع پرسپولیس برای جواب دادن یک روز مهلت خواست

مدافع پرسپولیس برای جواب دادن یک روز مهلت خواست

مدافع چپ پای پرسپولیس طی آخرین صحبتی که با مدیران این تیم داشته، اعلام کرده پاسخ خود را تا روز یکشنبه به باشگاه ارائه خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، بعد از پایان قرارداد محمد نادری با پرسپولیس، این بازیکن که توانسته موافقت باشگاه کورتریک را نیز دریافت کند، اکنون به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی فوتبال ایران مطرح شده است.

نمایش موفق او طی دو فصل اخیر در ترکیب پرسپولیس باعث شده تا او به عنوان یکی از هدف‌های قابل توجه نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران محسوب شود و طی مدت اخیر با پیشنهاداتی جالب توجه حتی از رقیب سنتی مواجه شده که هروه میلیچ را در این پست داشته و آینده او در جمع آبی پوشان نامشخص است.

نادری که علیرغم خواسته قلبی اش برای ادامه همکاری با پرسپولیس با پیشنهاد و درخواست مدنظر از سوی مدیران تیم مواجه نشده بود و هر بار موضوع مذاکره طرفین به شکلی لغو شده بود، اکنون توافق اولیه در خصوص ادامه همکاری را دنبال کرده‌اند. نادری و باشگاه طی مذاکراتی که داشته‌اند نظر یکدیگر را دریافت کرده و اکنون همه چیز منوط به جلسه پایانی آنها و اعلام نظر نهایی شده است که قرار است فردا اعلام شود.

محمد نادری بعد از دریافت پیشنهاد باشگاه و ارائه نظر خود در این خصوص، قرار است تصمیم نهایی اش را فردا به باشگاه اعلام کند و اگر مشکل خاصی رخ ندهد او قراردادش را با این تیم ادامه خواهد داد تا به رقیبی سرسخت برای سعید آقایی تبدیل شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها