کد خبر : 52216

بازیکنی که از دست استقلال پرید

بازیکنی که از دست استقلال پرید

سعید واسعی که مذاکرات مفصلی با استقلالی‌ها داشت و حتی قرارداد داخلی هم با این تیم بسته بود، سرانجام با عقد قراردادی رسمی سر از تیم تراکتور در آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی هافبک میانی تیم فوتبال پیکان در فصل گذشته از جمله اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان بود که بعد از اتمام فصل با مدیران وقت این باشگاه مذاکرات مفصلی داشت و به توافق رسید. این بازیکن به مدیران آبی اعلام کرد یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و نهایی شدن این توافق منوط به فسخ با پیکان است که این موضوع مورد موافقت استقلالی‌ها قرار گرفت.

بعد از تغییرات مدیریتی در استقلال، واسعی بارها به مدیران جدید این باشگاه پیغام فرستاد که منتظر اقدام آنهاست. وی حتی چندی پیش قراردادش را به صورت یک طرفه با پیکان فسخ کرد و بعد از آن هم اعلام کرد در انتظار اقدام استقلال است.

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص واسعی طی اظهار نظری گفت: «درباره واسعی باید بگویم، مدیران پیکان به من گفتند فسخ او مشکل دارد. تا من در خصوص فسخ او مطمئن نشوم، با او وارد مذاکره نمی‌شوم. ما در گذشته با پیکان مذاکراتی داشتیم اما این اقدام با پیشنهادات سنگین چند باشگاه دیگر همراه شد. همه می‌دانند واسعی یک استقلالی دو آتشه است اما باید راهکارهای قانونی را طی کنیم. اگر پیکان با ما راه بیاید، به هواداران قول می‌دهیم که او را جذب کنیم.»

بعد از تعلل باشگاه استقلال، تراکتوری‌ها در خصوص واسعی دست به کار شده و این بازیکن را با عقد قراردادی رسمی به کار گرفتند تا پروژه استقلالی شدن واسعی حداقل برای این فصل متوقف شد.

باتوجه به انتقال سعید واسعی به تراکتور، این سئوال پیش می‌آید که آیا در مورد فسخ یک طرفه این بازیکن با پیکان مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال مرتکب اشتباه شده بود و فسخ وی با باشگاه قبلی‌اش بدون اشکال بوده و وسواس وی منجر به پریدن این بازیکن از جمع آبی پوشان شده یا او درست فکر می‌کرده و این قرارداد ممکن است مشکلاتی داشته باشد و تراکتوری‌ها در عقد قرارداد با وی مرتکب اشتباه شده‌اند.

در آینده‌ای نه چندان دور پاسخ این سئوال مشخص می‌شود و آنگاه است که مشخص می‌شود استقلالی‌ها باید افسوس از دست رفتن این بازیکن را بخورند یا تراکتوری‌ها بابت جذب او پشیمان هستند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها