کد خبر : 52214

رمزگشایی از نقشه ‌های بشار رسن برای جدایی از پرسپولیس

رمزگشایی از نقشه ‌های بشار رسن برای جدایی از پرسپولیس

هافبک تیم ملی عراق برای رفتن از پرسپولیس دست به التماس از هواداران زد اما همچنان با مخالفت باشگاه روبرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، بشار رسن پس از صعود به همراه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا خواهان ترک این تیم شد؛ درخواستی که با اعتراض گسترده هواداران تیم و انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه در حفظ هافبک تیم ملی عراق روبرو شد.

با این حال رسن پس از دریافت ۱۲۰ هزار دلار باقیمانده از طلب فصل گذشته خود چاره‌ای جز جلب رضایت مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ترک این تیم نداشت تا بتواند انتقال یک میلیون و دویست هزار یورویی خود به القطر را قطعی کند.

رسول پناه خواستار خداحافظی رسمی رسن شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس وقتی با پیشنهاد القطر از سوی مدیر برنامه‌های بشار روبرو شد مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرد اما اصرار هافبک تیم ملی عراق باعث شد تا رسول پناه از وی بخواهد با هواداران خداحافظی کرده و همه چیز را شفاف به آنها بگوید تا رئیس هیات مدیره پرسپولیس را دلیل جدایی او ندانند.

رسن نیز همین کار را کرد اما با واکنش تند هواداران روبرو شد تا نه تنها اعتراضی به رسول پناه نکنند بلکه علیه او مقابل ساختمان باشگاه جمع شوند و خواهان استعفای وی شوند.

یحیی وارد بازی رسن نشد!

سرمربی پرسپولیس وقتی با واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به جدایی بشار رسن روبرو شد خیلی فوری پیامی را در این ارتباط منتشر کرد و خواهان حفظ تمامی بازیکنان از سوی مدیریت باشگاه شد.

یحیی گل محمدی که رابطه خوبی با مهدی رسول پناه ندارد به هیچ وجه نخواست زیر بار فشار هواداران رفته تا همگان او را دلیل جدایی رسن بدانند. از این رو سرمربی سرخپوشان پایتخت دیگر حاضر به تغییر نظر خود در قبال این موضوع نشد تا رسن تنها با مسئولان باشگاه در این مورد گفتگو کند.

اغوای ۳۵۰ هزار دلاری جواب نداد!

هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس پس از اینکه مخالفت باشگاه را دید پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری خود را به ۳۵۰ هزار دلار برای دریافت رضایتنامه افزایش داد اما باز هم رسول پناه آن را نپذیرفت. سرپرست باشگاه پرسپولیس بار دیگر از رسن خواست تا خودش نظر هواداران را نسبت به این موضوع جلب کند تا سپس آنها بتوانند روی این موضوع تصمیم گیری کنند.

آموزش دلسردی توسط یک واسطه!

هافبک ملی پوش پرسپولیس که عزم خود را برای رفتن جزم کرده است پنجشنبه شب گذشته با انتشار فیلمی از هواداران خواست تا اجازه دهند از پرسپولیس برود. وی که توسط یکی از واسطه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال حاضر به انتشار این فیلم شد از دلسردی خود برای ماندن صحبت کرده است تا دل هواداران را برای رفتن به دست آورد.

این بازیکن منتظر برخورد هواداران در فضای مجازی نسبت به این موضوع است تا باشگاه نیز راحت تر از قبل اجازه رفتن به او بدهد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس با درخواست رسن و دریافت مبلغ رضایتنامه از وی موافقت کند شاهد ترک ایران توسط وی تا بامداد یکشنبه خواهیم بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها