کد خبر : 52190

استقلال یک باتعصب مثل تو کم داشت

استقلال یک باتعصب مثل تو کم داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استقلال از اولین بازی‌اش استارت محکمی بزند و این موضوع بستگی به این دارد که چگونه بدنسازی کنند.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا واحدی نیکبخت در خصوص حضورش در تمرین استقلال، اظهار داشت: رفتم تا دوستانم یعنی فکری، حنیف، آرش و بقیه را ببینم. درست است که خیلی دیر شروع کردند اما شرایط خوب است.

او در خصوص سرمربیگری محمود فکری در استقلال گفت: برای فکری خیلی خوشحال شدم. این تیم یک باتعصب مثل فکری کم داشت. او برای استقلال خیلی زحمت کشیده و خوشحالم که برگشته است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور افرادی مثل آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده در کادرفنی این تیم، گفت: استفاده از این افراد درست‌ترین کار است، چون خاک خورده این تیم هستند. امیدوارم که استقلال با این افراد بتوانند نتیجه بگیرد.

نیکبخت در خصوص عملکرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان تیم حفظ شوند. کسانی که اخیرا گرفتند و به خاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی دچار بلاتکلیفی هستند و امیدوارم زودتر مشکل‌شان حل شود. امیدوارم باشگاه افرادی که مدنظر فکری هست را پیگیری کند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا مسئولان به نظرش به رقیب تیم استقلال یعنی پرسپولیس بیشتر توجه می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد: بهتر است فکر و ذکرمان استقلال باشد. خیلی تیم‌ها بازیکنان بهتری گرفتند ولی ما باید چیزهایی که اتفاق افتاده فکر نکنیم. امیدوارم استقلال از اولین بازی‌اش استارت محکمی بزند و این موضوع بستگی به این دارد که چگونه بدنسازی کنند. من همیشه آرزوی سربلندی برای محمود فکری و شاگردانش دارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها