کد خبر : 52149

گزینه جانشینی شجاع خلیل زاده مشخص شد

گزینه جانشینی شجاع خلیل زاده مشخص شد

ایمان سلیمی دفاع وسط چند فصل اخیر تراکتور که با پرداخت رضایتنامه از این تیم جدا شد حالا مدنظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفته تا در صورت جدایی شجاع جانشین او شود.

به گزارش طرفداری ، در حالی که پرسپولیس با جذب حامد لک، میلاد سرلک، سعید آقایی، احسان پهلوان، علی شجاعی، آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر هر هفت سهمیه لیگ برتری خود را استفاده کرده، نام های جدید در این باشگاه به گوش می رسد، نام بازیکنانی که گزینه تقویت تیم شده اند.

هنوز پرسپولیس از دوحه به تهران برنگشته بود که شایعه شد پرسپولیس خواهان جذب مرتضی منصوری است که این شایعه خیلی زود تکذیب شد و حالا شایعه شده پرسپولیس می خواهد آزادی که زیر ۲۱ سال است را به خدمت بگیرد. آزادی که از تراکتور جدا شده از کشف های یحیی گل محمدی در دوران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور بود.

اما از این نام بزرگ تر، ایمان سلیمی است که با پرداخت یک میلیارد و هشت میلیون تومان از تراکتور جدا شد تا به لیگ پرتغال برود اما حالا گفته می شود احتمال دارد بعد از سفر به پرتغال یا یونان و امضای قرارداد با یک تیم اروپایی، خودش را به پرسپولیس برساند. سلیمی اگر با یک تیم خارجی قرارداد ببندد و سپس به سرخپوشان بیاید سهمیه لیگ برتر محسوب نمی شود. پرسپولیس هم اگر سهمیه بزرگسال خود را خالی بگذارد، می تواند با استفاده از سهمیه فیفا، بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

البته احتمالا پروژه خرید ایمان سلیمی متعلق به زمانی است که شجاع خلیل زاده در پرسپولیس نماند اما در شرایط فعلی، به نظر می رسد شجاع با وجود فسخ یکطرفه قرادادش برای ماندن چراغ سبز نشان داده است.

شجاع خلیل زاده مطابق قراردادی که با پرسپولیس دارد، در صورت پوشیدن پیراهن تیم ملی باید مبلغی حدود ۳۰ درصد به قراردادش اضافه شود و حالا این آپشن هم روی مطالبات قبلی اش می آید اما رسول پناه به یحیی گل محمدی قول داده موضوع او را در هیات مدیره حل و فصل کند.

در صورت حفظ شجاع، باید دید آیا پرسپولیس باز هم به جذب سلیمی فکر می کند؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها