کد خبر : 52141

نمی گذاریم بشار برود

نمی گذاریم بشار برود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بشار رسن بازیکن ما است و در پرسپولس می‌ماند اما یکی دو روز برای حضور در مراسم سالگرد مادرش به عراق می‌رود.

به گزارش خبرورزشی، مهدی رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو  باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌ ان شاالله هیچ خطری باشگاه را تهدید نکند و ما بر اساس وظیفه‌ای که داریم باید بحث پرداخت مطالبات برانکو را انجام دهیم.امیدواریم این قائله هر چه سریع‌تر به خیر شود و خیال همه هواداران راحت شود. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: هواداران واقعا نگران هستند و ما هم این نگرانی را درک می‌کنیم به همین دلیل می‌خواهیم این موضوع را خیلی سریع حل کنیم. 

رسول‌پناه درباره جلسه شب گذشته‌اش با بشار رسن توضیح داد:‌ باشگاه مخالف صد در صد جدایی رسن است و این موضوع را به وی اعلام کرده‌ایم. رسن با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند جایی برود. شب گذشته به هتل رفته و ضمن احوالپرسی از رسن بار دیگر به این بازیکن گفتم پرسپولیس صد در صد مخالف این قضیه است. به رسن گفتم با ما قرارداد دارد و باید به این قرارداد عمل کند.

وی تصریح کرد: باشگاه نه می‌تواند مخالفت کند و نه اجازه جدایی به رسن می‌دهد. به بشار گفتم باید به تعهدات خود عمل کند. پرسپولیس روی حفظ این بازیکن مصمم است  و این موضوع را خیلی جدی می‌گیرد. تمام هواداران نگران هستند و ما این موضوع را درک می‌کنیم. پرسپولیس در آستانه قهرمانی است و نمی‌خواهیم بازیکنان خود را از دست دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شرکت نکردن بشار رسن در تمرینات اخیر پرسپولیس توضیح داد: بشار به من گفت یکی دو روز باید برای شرکت در مراسم سالگرد مادرم به عراق بروم و با این موضوع موافقت کردم. به باشگاه قطری هم نامه زدیم و گفتیم کارش برای مذاکره با رسن درست نبوده. حتی نامه مجددی را برای این تیم قطری به دلیل اغوای رسن آماده کردیم زیرا قرارداد بشار با پرسپولیس جاری و ساری است. این باشگاه قطری حق مذاکره با بازیکنان ما را ندارد. به تمام تعهدات قراردادی هم عمل کردیم و خود بشار هم این موضوع را تائید کرده است.

رسول‌پناه در مورد آخرین وضعیت محمد نادری با این باشگاه گفت:‌قرار بود نادری امروز به باشگاه بیاید و همچنان منتظر این بازیکن هستیم. 

وی درباره وضعیت شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: قرار است با این بازیکن مذاکره کرده و شجاع را هم راضی می‌کنیم. خلیل‌زاده یکی از بهترین بازیکنان ما است که انگیزه زیادی دارد و افتخار پرسپولیس است. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا  مشکل این بازیکن حل شود. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شنیده می‌شود محمد نادری به تماس مدیران باشگاه پاسخ نمی‌دهد، تصریح کرد: با مدیر برنامه‌های این بازیکن در ارتباط هستیم و چند بار هم این موضوع را اعلام کردیم. روز گذشته مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد امروز (پنجشنبه)به باشگاه می‌آید من هم در باشگاه منتظر می‌مانم.

رسول‌پناه درباره مذاکره نادری با استقلال گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها