کد خبر : 52140

تصاویر | استارت پرقدرت پرسپولیسی ها

تصاویر | استارت پرقدرت پرسپولیسی ها

یحیی گل محمدی بعد از اینکه طی روزهای اخیر با تعداد نفرات کم، تیمش را تمرین داد، در دو روز اخیر جمع بیشتری از شاگردانش را در اختیار داشته است.

به گزارش خبرورزشی، بعد از بازگشت از دوحه اوضاع در اردوگاه پرسپولیس گل و بلبل نبود. این در حالی بود که انتظار می‌رفت بعد از صعود سرخ‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا شرایط کاملا به سود آنها پیش رفته و با دستیابی به حمایت بیشتر بتوانند دومین خیز خود برای دستیابی به جام را موفق‌تر بردارند.

یحیی گل محمدی که به دلیل مشکلات داخلی تیمش، تمرینات را دو روز با دیرتر استارت زده بود، با جمع کثیری از غایبان مواجه شد که به اتفاقات تیم معترض بودند و به دنبال این بودند تا با غیبت خود تلنگری به مدیریت تیم بزنند.

اعتراض یحیی هم مزید بر علت شد تا هواداران بیش از گذشته نگران آینده تیم باشند.

در نهایت اما با صحبت های صورت گرفته، طی دو روز اخیر نفرات اصلی تیم به تمرینات بازگشته‌اند تا سرخ‌های فینالیست رنگ و روی خوبی برای یک استارت موفق بردارند. سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و ... از جمله بازیکنانی بودند که طی روزهای اخیر به تمرینات بازگشته‌اند و این البته در حالیست که هنوز وضعیت سه بازیکن دیگر نامشخص است. بوژیدار رادوشوویچ که هنوز از کرواسی بازنگشته و با استوری‌های گلایه آمیز خود به وضعیت رسیدگی توسط باشگاه انتقاد می کند. شجاع خلیل زاده که بعد از پایان اردوی تیم ملی نیز به تمرین بازنگشته و گفته می شود احتمال جدایی‌اش از تیم و حضور در لیگ قطر قوت گرفته و در نهایت نیز بشار رسن که زمزمه توافق جدی با باشگاه القطر پررنگ‌تر شده است و در انتظار نظر نهایی باشگاه است. جایی که یحیی گل محمدی قاطعانه مخالفت خود را با این انتقال در شرایط کنونی اعلام کرده است.

باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقی در این باشگاه رقم خواهد خورد و آیا رسول پناه قادر خواهد بود از این مرحله بحران به سلامت عبور کند یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها