کد خبر : 52068

اتفاقات و حاشیه های عجیب تجمع هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه

اتفاقات و حاشیه های عجیب تجمع هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه

اتفاقات عجیب مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس باعث بازدید هواداران این تیم از طلب برانکو ایوانکوویچ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار خبر جدایی بشار رسن و عدم پرداخت تمام و کمال مطالبات برانکو ایوانکوویچ باعث حضور عده‌ای از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه برای اعلام اعتراض آنها شد.

اعتراضاتی که باعث حضور نیروی انتظامی در محل شد. ضمن اینکه هواداران با شعاری تند که الفاظ رکیکی نیز در آنها شنیده می‌شد خواهان توضیحات مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه شدند.

خواسته‌ای که باعث حضور رئیس هیات مدیره این باشگاه در بین هواداران شد. رسول پناه برای اینکه صدای اعتراض هواداران را بشنود و با آنها صحبت کند روی یک صندلی رفت تا اینگونه به اعتراضات آنها رسیدگی کند.

رسول پناه پس از اعتراض گسترده هواداران حاضر به اسناد مالی پرداختی به برانکو ایوانکوویچ و بشار رسن اشاره کرد و گفت: بشار نمی‌خواست بیاید. به خاطر من آمد. او حق جدایی ندارد چون با ما قرارداد دارد. بشار به باشگاه آمد تا بگوید من (رسول پناه) مقصر نیستم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: رسن حق ندارد برود. از تیم قطری که خواهان او شده و مذاکره کرده است شکایت خواهیم کرد. تا بیستم مهرماه باید پول او را می‌دادیم که به او هم دادیم. تا زمستان حق ندارد از پرسپولیس برود.

وی افزود: الان هم ما می‌خواهیم پول برانکو را پرداخت کنیم. از طلبی که به او داریم یک میلیون یورو آماده است که هر کس از بین هواداران می‌خواهد نماینده شده و یوروها را ببیند که سندش را زده‌ایم.

از این رو حدود ۱۵ هوادار با هماهنگی نیروی انتظامی به عنوان نماینده وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند.

اتفاقات عجیب برای تیمی که به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا رسیده است و برای حضور مقتدرانه در سوپرجام فوتبال باشگاه‌های کشور و دفاع از عنوان قهرمانی خود در چهار سال گذشته لیگ برتر از حضور در نقل و انتقالات محروم است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها