کد خبر : 52060

شجاع از گروه هم تیمی های پرسپولیس هم خارج شد

شجاع از گروه هم تیمی های پرسپولیس هم خارج شد

به نظر می‌رسد ماجرای شجاع خلیل زاده و نارضایتی اش از مدیران پرسپولیس پایان ندارد.

به گزارش ورزش سه، شجاع خلیل زاده در پایان فصل سوم حضورش در پرسپولیس اکنون با پیشنهادی قطری مواجه شده که احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس را افزایش می‌دهد.

شجاع که با نمایش متعصبانه و البته فنی خود طی همین مدت توانسته به بازیکنی محبوب بین هواداران پرسپولیس تبدیل شود، اوج آمادگی خود را در آسیا به اجرا گذاشت؛ جایی که شاگردان یحیی با دو گل حساس و البته سرنوشت ساز او (التعاون عربستان و الشارجه امارات) موفق به صعود از مرحله گروهی شدند.

شجاع اما که از قبل از حضور تیم در دوحه بنای گلایه از مدیریت را گذاشته بود و نسبت به بی‌توجهی باشگاه به درخواست تمدید خود، آن را علنی کرده بود، اکنون به نزدیک ترین شرایط برای جدایی رسیده است.

مدافع میانی سرخ‌ها که در پایان آخرین بازی خود برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان با خبر بازگشت به لیست تیم ملی بعد از نزدیک به هفت سال دوری مواجه شده بود، اکنون اقدام دیگری در راستای پررنگ تر کردن شایعه جدایی‌اش رقم زده است؛ جایی که او از گروه واتس آپی باشگاه هم لفت داد با ترک کردن گروهی که هماهنگی تمرینات و دیگر مسائل مربوط به تیم در آن صورت می‌گرفت، به شایعه جدایی‌اش قوت بخشید.

مدافع پرسپولیس که البته فارغ از بند قراردادی که به او اجازه پایان همکاری با این تیم را می‌دهد، دو فصل دیگر (توافقی) با سرخ‌ها قرارداد دارد، عصر امروز نیز در پستی اینستاگرامی به این ماجرا پرداخت و مدعی شد که برخلاف گمانه‌زنی‌ها، مشکل او با باشگاه به دلیل درخواست مالی بالاتر نیست.

اکنون باید دید در تابستان پرماجرای سرخ‌ها، یحیی گل محمدی ‌‌و رسول‌پناه چه راهکاری برای موفقیت تیم در فینالی تاریخی در آسیا و البته عبور از بحران پنجره بسته و مشکلات مالی خواهند داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها