کد خبر : 52017

واکنش به فروش مهدی قایدی

واکنش به فروش مهدی قایدی

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه بحث فروش قایدی را پیگیری می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده درباره شائبات مطرح شده درباره فروش مهدی قایدی اظهار داشت: مدیرعامل قبلی باشگاه این بحث را پیگیری می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. قایدی در حال حاضر بازیکن ما است و در استقلال می‌ماند زیرا قرارداد دارد. تا این لحظه برای فروش وی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد علی کریمی گفت: وی با یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال و من مذاکره کرده است. انشاءالله بتوانیم کریمی را به تیم بازگردانیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد هروویه میلیچ توضیح داد: درخواست فسخ قرارداد میلیچ خیلی وقت پیش ارائه شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول وی را پرداخت کنیم. با این  وجود پول دیاباته را روز گذشته پرداخت کرده و به معاون بین الملل باشگاه گفته‌ایم برای وی بلیت بگیرد تا به تهران بازگردد و سر تمرین برود.

خلیل زاده درباره توافق باشگاه استقلال با شیخ دیاباته برای عقد قرارداد جدید گفت: مذاکراتی با وی انجام شده و فکر می‌کنم به ایران بازمی‌گردد.

وی درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی استقلال برای بررسی تخلف محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و موضوع این دو بازیکن را حل می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال در ادامه گفت‌وگو با شبکه خبر اضافه کرد: هرچند این باشگاه مدیرعامل ندارد اما سرپرست استقلال کارها را به شکل مستمر انجام می‌دهد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم این پنجره تا هفته آینده باز می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها